Jeg er helt ude af den. Min kæreste og jeg har netop haft en kæmpe skænderi, hvor han ender med at råbe af mig ber mig holde kæft. Alt sammen ud af en lille bagatel. Den primære grund er, at han er fuld. Han kommer hjem og er super sød. Men fpr jeg sagt det mindste forkert eller i en negativ tone, så er det nok til at provokere ham. Han er delvist selv bevidst om at han kan blive sådan når han er fuld og drikker heller ikke så ofte. jeg er fuldstændig ødelagt, jeg forstår ikke hvordan han kan finde på det overfor mig og især nu hvor jeg bærer vores fælles barn, slår det mig hårdere. Noget indeni mig bliver nervøs for, om han mon kan finde på at lægge hånd på mig, selvom jeg godt ved han ikke gør det. Hans temperament skræmmer mig bare så meget, når der er alkohol involveret.
jeg synes ellers vi har et dejligt forhold og er gode til at snakke om tingene. Men mine grænser bliver overskredet så voldsomt, når hans temperament løber af med ham.
kan nogen relatere til dette? Jeg føler mig lidt alene med det, for jeg synes egentlig det er lidt pinligt, især nu hvor jeg er gravid. Jeg tvivler pludselig på alt.

Anmeld
Citér