Andet end MME???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2008

NejaJ

Hejsa...

Nu er min lille pige jo 4½ måned gammel... Hun får stadig MME, 5 gange i døgnet og sover natten igennem.
Jeg syns selv det er på tide at give hende lidt andet, f.eks. grød med en ske. Jeg syns selv hun er udviklet nok til at hun kan få mad med en ske, og hun burde nok være begyndt at få noget andet for længe siden....
Men er meget i tvivl hvad det angår med maden....
Mener bare selv det er lidt åndsvagt og begynde og give hende vælling, da det os er i en sutteflaske... Er det noget som er så nødvendigt at starte på?
Kan man ik bare starte ud medd risgrød fra 3 mdr?

Håber i kan give nogen gode råd;0)

Kærlig Hilsen NejaJ:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

Jo jo Bestemt... hold du dig bare væk fra vælling, det behøver du jo ikke når hun sover så fint og nemt bliver mæt på MME... start stille og roligt op med noget risgrød, små smagsprøver på lidt forskelligt... - hun vil sikkert elske det :)
Mine er startet op lige omkring 4 mdr. - Mads var dog lidt tidligere da han var en ordenlig basse og havde brug for noget med lidt mere gus i....

Min søster har en datter på 5½ mdr. de startede op da hun var omrking 4 mdr. nu spiser hun rigtig godt og fint og får kartofler og alt muligt andet til aften, deres lille datter gad ikke spise så meget af MME, så sundhedsplejersken forslog hun så småt prøvede sig frem...

Held og lykke med smagsprøverne.

Knus Pia.

Anmeld

13. april 2008

NejaJ

Takker;)
Lærke er jo os en ordentlig basse! Hun er 4½ måned, og vejer over 8 kilo.... Tror hun vejer 9 kilo...
Sårh sundhedsplejersken kommer her imorgen...
Hun sagde der var ingen grund til at give hende andet end MME når hun sov fint igennem om natten...
Men nu vil jeg altså i gang med at give hende grød!!!!;)

Hilsen Neja:)

Anmeld

13. april 2008

Pia.

Ja man kommer bare til et tidspunkt hvor man har lyst til de skal prøve noget andet... når man så er startet med grød, kartofler og andet mos, så ser man frem til smagsprøver af rugbrød og der efter kan man slet ikke vente på de bare spiser det samme som os andre :)....

Det hele går så stærkt så man må huske at nyde hver enkelt lille periode...

KNUS(H)

Anmeld

13. april 2008

NejaJ

Jeps:D
Jeg nyder det os i fulde drag!!
Hun er bare så nem... Det er helt utroligt...

Knuz...

Anmeld

13. april 2008

Pia.

NejaJ skriver:

Jeps:D
Jeg nyder det os i fulde drag!!
Hun er bare så nem... Det er helt utroligt...

Knuz...

Ej hvor lyder det skønt.... det er så dejligt at kunne nyde denne tid, den kommer jo aldrig tilbage :)

Knus og god søndag til dig Neja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.