Vi har hygget med en film her til aften. Kl.blev 21:30 før den sluttede. Og nu må min søn på 7 år, selvfølgelig ikke se Netflix på ipad nu, da vi skal sove.
Så han langer det ene tarvelige ud efter det andet.
”dumme lorte mor”
”ville ønske jeg ikke havde dig som mor”
”jeg hader dig”
osv

jeg ved han er død hamrende træt og jeg ved det blev alt for sent i forhold til vi til hverdag står op kl.06:00.
så han var super træt. Men alligevel blev jeg sku utrolig ked af det.
da jeg bad ham tale ordentligt blev han jo bare ved.
derefter siger jeg, at hvis han gerne ville have en ny mor, så kunne vi finde en ny til ham imorgen, for jeg gider ikke finde mig i den opførsel.
og hvor dum er jeg ikkr selv, at sige sådan noget LORT!!
han blev selvfølgelig stadig ked af det og nu med ordene “du hader mig” “jeg føler du ikke kan lide mig” “jeg vil ikke have en anden mor”
vi taler om det og snakker om det at få en anden mor det kan man ikke og at jeg bliver utrolig ked af de ord han sagde og at han så blev ked af ddt over det jeg sagde..
vi fik en god snak trods tidspunktet og nu sover han uden at falde i søvn med gråd
men jeg føler mig som en dum mor. En dum uduelig mor... men jeg er forhelved så mega træt og træt af surmuleri hver gang jeg siger nej til noget...
måtte bare ud med det...
sig ikke jeg er den eneste med sådan et eksempel 
Er jeres andres børn “engle børn” der altid opføre sig pænt? som aldrig kalder jer grimme ting? Hvor i aldrig mister kontrollen? Fortæl mig det 
elsker mine børn over alt i verden!
Anmeld
Citér