Hej.
Spørger bare, da jeg er i tvivl. Det rører mig ikke som sådan at min mand har et kæmpe behov for at se på andre damer. Han bruger tid om morgenerne på at sidde og se på damer der sidder bag et webcam og stripper, onanerer etc. Men et eller andet sted, bliver jeg alligevel lidt ramt.. Jeg ligner ikke en af dem, og jeg føler mig faktisk ikke helt god nok. Ved det er åndssvagt, men det gør jeg ikke
Han glor meget på damer vi møder på gaden osv. Vi har fælles pc, og når han glemmer at slette historik, kan jeg se han har besøgt maange piger. Og det gør mig faktisk utryg, uden jeg kan forklare hvorfor 
Det startede da jeg fandt ud af, at han er meget afhængig af det. Han ser det når han kan komme til det osv. Og han fortæller mig, at han er liderlig og gerne vil se på cam piger. Sidst var jeg i trænings centret, da han skrev en sms til mig om dette.
Jeg har det sådan, at jeg indimellem bare har lyst til at sige farvel og tak, da jeg føler jeg måske er bedre tjent uden, at han har brug for det. På den anden side, tænker jeg det er en ''overdrevet'' grund, når vi har barn sammen. Men altså, jeg ved ikke om jeg kan klare tanken om, at mit barns far er som han er?? Føler lidt, at det er et kæmpe spil, som jeg er en del af. og jeg kan ikke bare skyde det hen, nu hvor jeg kender til, hvor tit det er han gør dette. Det er som om det er en hel interesse for ham.
Jeg vil virkelig gerne have min usikkerhed forsvinder, men jeg får en klump i maven af det hele.
Hjælp mig damer. Der går ikke 2-3 dage før jeg endnu engang, sidder og tænker på det.
Det er svært for mig, da jeg er en pige, der ikke er specielt feminim, og ej heller ønsker dette. Da jeg faktisk så langt tilbage jeg kan huske, har haft det lidt skidt, med det hele.. jeg er også tidligere anorektiker, så det med at være feminin osv, det er bare svært for mig. Jeg bliver ked af det, når jeg ved at jeg ikke er det som han er til osv.