IUI behandling-krop reaktion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2019

Nurse1994

Profilbillede for Nurse1994

Hej.

Jeg har pcos og min mand og jeg er igang med IUI behandling og det er første forsøg. 
Startede på pergotime som jeg reagerede flot på og Fik 3-4 flotte æg på den ene æggestok. 
så tog jeg ovitrelle indsprøjtning 36 timer inden inseminering. 

blev insemineret i mandags d. 11/11.. 

og i den forbindelse ville jeg gerne høre andre som har fået ovitrelle, hvordan reagerede jeres krop?? 

jeg er nu 4 dage efter inseminering, og har nærmest konstant murren i underlivet, og total øge tissetrang(har ikke blærebetændelse) samt er jeg voldsom træt og tendens til hovedpine!! 

andre som har oplevet det samme?? 
tænker det er for tidligt at tror det er en graviditet som giver de symptomer eller er det?? Hvis jeg var gravid ville jeg være 2+4.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2019

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Nurse1994 skriver:

Hej.

Jeg har pcos og min mand og jeg er igang med IUI behandling og det er første forsøg. 
Startede på pergotime som jeg reagerede flot på og Fik 3-4 flotte æg på den ene æggestok. 
så tog jeg ovitrelle indsprøjtning 36 timer inden inseminering. 

blev insemineret i mandags d. 11/11.. 

og i den forbindelse ville jeg gerne høre andre som har fået ovitrelle, hvordan reagerede jeres krop?? 

jeg er nu 4 dage efter inseminering, og har nærmest konstant murren i underlivet, og total øge tissetrang(har ikke blærebetændelse) samt er jeg voldsom træt og tendens til hovedpine!! 

andre som har oplevet det samme?? 
tænker det er for tidligt at tror det er en graviditet som giver de symptomer eller er det?? Hvis jeg var gravid ville jeg være 2+4.

Det er meget normalt kroppen kan reagere på hormonerne  

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.