Hsu undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du blevet gravid efter hsu undersøgelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.360 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2019

KMB2

Jeg skal have foretaget en hsu undersøgelse på mandag og jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. 
Er I blevet gravide efter en hsu og viste den blokering på æggelederne?

jeg håber det kan være en hjælp til at blive gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2019

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg fik lavet en HSU med fin passage - er dog ikke blevet gravid og er nu i IVF (hvor det heller ikke er lykkedes)

Anmeld Citér

14. november 2019

Lisahenø

desværre ikke den lykkeligste Historie herfra 

Jeg fik foretaget undersøgelsen, og der var fin passage. Dog, kunne de til første scanning til inseminering at der var væskeophobninger på begge æggeledere så de skulle desværre fjernes. Jeg er dog gravid nu, men med IVF  

Anmeld Citér

14. november 2019

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Første gang jeg fik foretaget den, blev jeg gravid i den efterfølgende cyklus. Det hele så fint ud 

2. Gang blev jeg desværre ikke gravid efterfølgende, og skal videre til IVF nu

Anmeld Citér

14. november 2019

Sb1190

Jeg fik i foråret lavet undersøgelsen, og alt var fint. Fin passage osv. men stadig ingen graviditet. Jeg er lige startet på hormon piller 

Anmeld Citér

18. november 2019

Soffi90

Jeg fik lavet en HSU undersøgelse i juni. Vi skulle så være startet i fertilitetsbehandling i september, men jeg blev mod alle odds gravid i august - så altså 2 måneder efter HSU. Dette var på trods af at jeg havde fået at vide at jeg nok ikke kunne blive naturligt gravid (dog ikke grundet problemer med mine æggeledere)! De sagde på hospitalet at det godt kunne have noget med HSU-undersøgelsen at gøre, som i øvrigt viste fin passage! Er 16+0 idag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.