Cigaretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2019

Anonym trådstarter

Hej, jeg er nu 24 uger henne, og vil derfor gerne være sund for mit kommendes barn skyld.

Kan det betale sig at skifte fra normale Prince til Prince Light? Hvis det ikke gør den store forskel, gider jeg ikke give en krone mere pr pakke. 

Jeg har ikke kunne finde noget på internettet, så spørger lige her.

God aften til jer alle <3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2019

Anonym

I princippet - ja. Forskellen på almindelige og light, er at der i light udgaven er flere huller i filteret.. Det vil sige at cigaretterne indeholder det samme, men du får ikke samme mængde i lungerne. Håber det giver mening �� en anden løsning kunne være at knække smøgerne så de bliver en smule mindre? 

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen. Jeg har ikke lyst til ikke at få lige så meget nikotin, da jeg i forvejen ryger 1-1.5 pakke om dagen. 

Jeg har heller ikke lyst til at knække smøgerne. Men jeg fik det svar jeg havde brug for, så tak skal du have. Det kan desværre ikke betale sig.

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej, jeg er nu 24 uger henne, og vil derfor gerne være sund for mit kommendes barn skyld.

Kan det betale sig at skifte fra normale Prince til Prince Light? Hvis det ikke gør den store forskel, gider jeg ikke give en krone mere pr pakke. 

Ha ha ha. Den joke er så gammel, at jeg overvejede at grine af medlidenhed over, at du tror du er sjov.

Anmeld Citér

13. november 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Når du ryger 1,5 pakke om dagen så ville jeg i stedet prøve at skære ned. 

Tænk din dag igennem. 

Hvilke cigaretter kan du på ingen måde undvære, og hvilke er af kedsomhed og mest bare en vane. 

Hvis du ryger indendørs nu - så overvej at sætte reglen op for dig selv at du KUN ryger udenfor. 

Hvis du altid ryger på vej til et eller andet - så prøv med reglen at du SKAL stå stille.

Hvis du ryger i alle dine pauser - så prøv med hver anden 

Der er højest sandsynligt en håndfuld cigaretter du ikke rigtigt har behov for.

Anmeld Citér

13. november 2019

Birthdaybaby

Utroligt at nogen fortsat finder den joke morsom ...

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Tak for hjælpen. Jeg har ikke lyst til ikke at få lige så meget nikotin, da jeg i forvejen ryger 1-1.5 pakke om dagen. 

Jeg har heller ikke lyst til at knække smøgerne. Men jeg fik det svar jeg havde brug for, så tak skal du have. Det kan desværre ikke betale sig.

Ej det mener du ikke, vel? 36 smøger på en dag..? Jeg hakker normalt ikke på rygere, heller ikke de gravide, men du burde seriøst skrue ned for antallet. Hvis du ikke kan se pointen i at gøre dit forbrug mindre, når du snakker om at gøre noget godt for dit barn, så forstår jeg slet ikke hvorfor du lægger det her op? Det giver vel sig selv hvad du burde gøre? 

Anmeld Citér

14. november 2019

Christabelle

Anonym skriver:

Ej det mener du ikke, vel? 36 smøger på en dag..? Jeg hakker normalt ikke på rygere, heller ikke de gravide, men du burde seriøst skrue ned for antallet. Hvis du ikke kan se pointen i at gøre dit forbrug mindre, når du snakker om at gøre noget godt for dit barn, så forstår jeg slet ikke hvorfor du lægger det her op? Det giver vel sig selv hvad du burde gøre? 

Nej, hun mener det ikke. Det er en oldgammel joke, der florerer på babyfora. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.