Hvordan ville I reagerer på naboens babygråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
7 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2019

Anonym trådstarter

Hvis nu I hørte en baby græder ok meget for eksempel om morgenen og om aften hvordan ville i så regerer? Vil i tage det negativt eller ville i tænke det var normalt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville tænke "stakkels lille familie" og så ikke mere end det. Intet negativt. 

Anmeld Citér

12. november 2019

Christabelle

Som mor til et barn der græd rigtig meget morgen, middag og aften, pga ondt i maven, vil jeg da håbe naboerne har tænkt "ej hvor er det synd for dem at baby græder så meget" og ellers ikke noget... 

Anmeld Citér

12. november 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville tænke stakkels forældre der muligvis har et kolikbarn/ørebarn eller blot en baby der har et større behov for kontakt end de kan dække uanset hvor meget de prøver...

ville overveje at finde ud af hvem der var min nabo og så tage en tilfældig snak med dem hvis jeg så dem..

sige nææh en sød baby, de kan virkelig være en mundfuld ind i mellem hvordan sover baby? eller lignende...

Anmeld Citér

12. november 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar. 
det egentlig fordi, at min datter græder rigtig meget når hun bliver puttet, jeg er self ved siden af hende men hun er længe om at overgive sig til søvnen og derfor de der skrig og skrål og Naboerne ind til vores soveværelse snakker jeg slet ikke med, og synes de kigger så underligt når de går forbi min dør (bor i rækkehus) 

Anmeld Citér

12. november 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak for svar. 
det egentlig fordi, at min datter græder rigtig meget når hun bliver puttet, jeg er self ved siden af hende men hun er længe om at overgive sig til søvnen og derfor de der skrig og skrål og Naboerne ind til vores soveværelse snakker jeg slet ikke med, og synes de kigger så underligt når de går forbi min dør (bor i rækkehus) 

Overvej at tage en tilfældig snak med dem om et eller andet... og så nævn at puha det er hårdt med en baby der bare har det svært ved at finde ro ved sengetid...

vi har væg op mod en anden familie der virkelig også har haft mange skrige/tudeture fra deres baby der er 1 måned yngre end vores.. jeg mødte dem en dag udenfor og fik nævnt at puha når de ikke sover er det hårdt og så fandt jeg ud af at deres lille pige nemt blev overstimuleret i løbet af dagen og kunne faktisk give fif da det gjorde vores store dreng også...

Anmeld Citér

12. november 2019

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Overvej at tage en tilfældig snak med dem om et eller andet... og så nævn at puha det er hårdt med en baby der bare har det svært ved at finde ro ved sengetid...

vi har væg op mod en anden familie der virkelig også har haft mange skrige/tudeture fra deres baby der er 1 måned yngre end vores.. jeg mødte dem en dag udenfor og fik nævnt at puha når de ikke sover er det hårdt og så fandt jeg ud af at deres lille pige nemt blev overstimuleret i løbet af dagen og kunne faktisk give fif da det gjorde vores store dreng også...

Ved ikke engang om de snakker dansk :/ de siger aldrig hej og lign (kun til vores anden nabo, som vi snakker godt med). De virker virkelig slet ikke interesseret overhoebdet

Anmeld Citér

12. november 2019

Lunae

Hvis nu I hørte en baby græder ok meget for eksempel om morgenen og om aften hvordan ville i så regerer? Vil i tage det negativt eller ville i tænke det var normalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.