Umuligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
10 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2019

Anonym trådstarter

Hej alle 

Håber der er nogen der sidder med nogle gode råd...jeg er ny gravid 4+4 og utrolig oppustet...jeg er forholdsvis tynd, men har fået en meget rund og oppustet mave, så jeg ser meget gravid ud...INTET kan skjule min mave, what to do? (Store og løse trøjer er prøvet, dur ikke) Vi vil helst ikke dele nyheden endnu...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er der nogen der ved i prøver? For ellers kan du jo bare sige det som det reelt er - at du døjer med oppustethed.  

Anmeld Citér

11. november 2019

Birthdaybaby

Mor11 skriver:

Er der nogen der ved i prøver? For ellers kan du jo bare sige det som det reelt er - at du døjer med oppustethed.  

Jep - og krydr den evt med at spise glutenfrit 

Anmeld Citér

12. november 2019

Lilleluna

Jeg tror man har lidt tendens til selv at tro at det er mere tydeligt end det er i starten. Altså det er jo ikke noget at se i uge 4+4. Du er jo bare oppustet, det kan man altid være, gravid eller ej. Det tror jeg altså ikke folk bemærker. Jeg bemærker hvert fald ikke selv hvis folk er lidt oppustede hvert fald. 

Jeg er 19 uger henne og var ikke tyk i forvejen. Jeg er egentlig lidt overraskede over hvor lidt folk bemærker at jeg har taget lidt (meget) på udelukkende på maven��

Anmeld Citér

12. november 2019

Anonym trådstarter

Lilleluna skriver:

Jeg tror man har lidt tendens til selv at tro at det er mere tydeligt end det er i starten. Altså det er jo ikke noget at se i uge 4+4. Du er jo bare oppustet, det kan man altid være, gravid eller ej. Det tror jeg altså ikke folk bemærker. Jeg bemærker hvert fald ikke selv hvis folk er lidt oppustede hvert fald. 

Jeg er 19 uger henne og var ikke tyk i forvejen. Jeg er egentlig lidt overraskede over hvor lidt folk bemærker at jeg har taget lidt (meget) på udelukkende på maven��

Min navle er næsten ikke eksisterende og på vej til at vende ud ad istedet...Så den med selv at tro, går ikke her...jeg kan ikke passe mit tøj, eller lukke mine bukser 

Er godt med på der ikke er noget at se, men min krop har ændret sig meget...er gået fra xs til m for at toppe osv ikke kravler op..

Jeg har normalt aldrig før været oppustet

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym

Jeg (170 og 70 kg) dvs normal str 38-40, skjulte min graviditet frem til uge 27 med blandt andet bluser med noget “krøl”, “flæser”(i mangel af bedre ord) foran og så fx åben blazer eller cardigan, det gik fint! Uden det tøj på havde jeg en kæmpe mave

Anmeld Citér

13. november 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Min navle er næsten ikke eksisterende og på vej til at vende ud ad istedet...Så den med selv at tro, går ikke her...jeg kan ikke passe mit tøj, eller lukke mine bukser 

Er godt med på der ikke er noget at se, men min krop har ændret sig meget...er gået fra xs til m for at toppe osv ikke kravler op..

Jeg har normalt aldrig før været oppustet

Det lyder lidt vanvittigt, når du ikke er så langt henne? 

Hvorfor dur store bluser ikke? Men det er vel bare at finde lidt løst tøj

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Spørger egentlig ikke til jeres bedømmelse af hvorvidt det er muligt og om det kan lade sig gøre at være så oppustet..alle graviditeter er jo forskellige...MEN jeg spørger om råd til at skjule maven... 

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg (170 og 70 kg) dvs normal str 38-40, skjulte min graviditet frem til uge 27 med blandt andet bluser med noget “krøl”, “flæser”(i mangel af bedre ord) foran og så fx åben blazer eller cardigan, det gik fint! Uden det tøj på havde jeg en kæmpe mave

Får mig til at se endnu mere rund ud  er prøvet 

Anmeld Citér

13. november 2019

Abracadabra

Løs skjorte og blazer udover. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.