Mit lorte liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. november 2019

Anonym trådstarter

tror jeg har en depression. Er træt og nogle gange vil jeg ikke være her mere. Jeg keder mig i mit forhold. Jeg er grim, og min kæreste vil ikke være sammen med mig seksuelt længere. Han tilfredsstiller sig selv, selvom jeg er “i nærheden” synes det hele sejler lige nu Kan ikke følge med i min uddannelse, jeg er Tom, og Tom. Har intet at bidrage med i vores samtaler herhjemme. Er ensom og kedelig. egentlig er jeg ligeglad med om han tilfredsstiller sig selv udelukkende. Og så alligevel ikke, da jeg er fandens skrøbelig af person. Jeg er så skrøbelig og sart at jeg vlicer rigtig nemt såret. 

Jeg har slet ikke lyst til at gøre noget ud af mig Selv. Er ligeglad med mit udseende og det hele virker så fandens ligegyldigt. 

Jeg burde ringe til lægen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2019

serinasmor

ring til lægen

Det lyder enormt hårdt  - og hvis du læser det højt så vil du også kunne høre at sådan bør du ikke snakke om dig selv. 

Jeg håber at du får taget skridtet og får noget hjælp

Anmeld Citér

11. november 2019

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ring til lægen

Det lyder enormt hårdt  - og hvis du læser det højt så vil du også kunne høre at sådan bør du ikke snakke om dig selv. 

Jeg håber at du får taget skridtet og får noget hjælp

Hvad skal lægen kunne gøre? 

Synes mere jeg lyder som en der bare klynker alt for meget 

Anmeld Citér

11. november 2019

B&J

Se at få en tid til lægen.  Din læge kan hjælpe dig med at finde ud af hvad ser lige er galt.

har du familie ? Evt kan flytte hjem til? 
Hvis dit forhold er så dårligt vil jeg starte med at komme væk hvis du ikke har nogle at flytte hjem til så på et krisecenter.

ingen skal ha det så skidt med selv 

håber du får en masse dejlig hjælp 

Anmeld Citér

11. november 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Hvad skal lægen kunne gøre? 

Synes mere jeg lyder som en der bare klynker alt for meget 

vurdere om du reelt har en depression .. om du skal til psykolog, til psykiater, have medicin eller noget 7. 

Anmeld Citér

11. november 2019

Babilooo

Det lyder som en super nederen kæreste. Men nej du klynker ikke. Få lægen til at vurdere om du har en depression - det er slet ikke utænkeligt.

Anmeld Citér

11. november 2019

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

tror jeg har en depression. Er træt og nogle gange vil jeg ikke være her mere. Jeg keder mig i mit forhold. Jeg er grim, og min kæreste vil ikke være sammen med mig seksuelt længere. Han tilfredsstiller sig selv, selvom jeg er “i nærheden” synes det hele sejler lige nu Kan ikke følge med i min uddannelse, jeg er Tom, og Tom. Har intet at bidrage med i vores samtaler herhjemme. Er ensom og kedelig. egentlig er jeg ligeglad med om han tilfredsstiller sig selv udelukkende. Og så alligevel ikke, da jeg er fandens skrøbelig af person. Jeg er så skrøbelig og sart at jeg vlicer rigtig nemt såret. 

Jeg har slet ikke lyst til at gøre noget ud af mig Selv. Er ligeglad med mit udseende og det hele virker så fandens ligegyldigt. 

Kære dig, sådanne følelser har jeg og masser af andre også haft. Det er da ikke en ordentlig tilværelse at byde sig selv. Det er muligt at få det bedre. Evt. Kan du gå på depnet.dk eller lignende fora og læse andres historier. Det kan hjælpe ikke at føle sig alene og der er gode råd til hjælp. Først og fremmest, gå til din læge og fortæl ærligt om hvordan du har det.

Anmeld Citér

12. november 2019

Lunae

Anonym skriver:

Jeg synes bestemt at du skal ringe til lægen. Derudover ville jeg tale med min mand om mine følelser og tanker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.