H&Ms webshop og udsolgte varer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2019

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg synes godt nok tit, at der er udsolgt på H&Ms webshop. Det er så ærgerligt. Jeg går sjældent i den fysiske butik, da den er langt væk, men køber varerne hjemmefra.
Men nu f.eks. - jeg ville ind og købe lidt juletøj til mine børn, men alt, hvad jeg ville have, var udsolgt i de størrelser, jeg skulle bruge. Det samme skete for et par måneder siden, da jeg købte efterårstøj.

Oplever I også det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2019

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse

Hej,

Jeg synes godt nok tit, at der er udsolgt på H&Ms webshop. Det er så ærgerligt. Jeg går sjældent i den fysiske butik, da den er langt væk, men køber varerne hjemmefra.
Men nu f.eks. - jeg ville ind og købe lidt juletøj til mine børn, men alt, hvad jeg ville have, var udsolgt i de størrelser, jeg skulle bruge. Det samme skete for et par måneder siden, da jeg købte efterårstøj.

Oplever I også det?

Ja. De havde nærmest intet nattøj i nogen som helst størrelser

Anmeld Citér

11. november 2019

Mullemee

Profilbillede for Mullemee

Nej, slet ikke. Men jeg holder også øje med deres webshop og læser deres nyhedsbrev.

Anmeld Citér

11. november 2019

Anonym trådstarter

Nej, jeg ville også have deres julenattøj, men det var udsolgt. Heldigvis kan man få en mail, når det kommer på lager igen... men stadig: ærgerligt! Deres julekollektion var knap nok kommet, før det hele var udsolgt.

Anmeld Citér

11. november 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg oplever det konstant... jeg bruger meget deres basis varer f.eks leggings, men de er stadig ikke kommet på nettet... jeg har meldt, at jeg ville have en mail, når de var på lager, men nu er der snart gået flere måneder uden en mail... har været i deres fysisk butik og fået dem i stedet, men da jeg bruger dem hver dag og skifter tit ud, er det mega irriterende....

Anmeld Citér

11. november 2019

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe

Jeg er enig i at der ofte er udsolgt.

Men det der irriterer mig mest er når jeg har bestilt noget, så kan jeg risikerer at jeg først finder ud af at varen var udsolgt når min ordre kommer. Og så har jeg ikke tid til at finde noget et andet sted. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.