Hvornår var jeres test helt tydelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2019

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Jeg er 4+1 i dag og har taget denne test. Hvornår var jeres test ligeså tydelig som kontrolstregen? Min test er en tidlig test, så jeg er lidt usikker på, om den er tydelig nok? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hejsa! 

Jeg er 4+1 i dag og har taget denne test. Hvornår var jeres test ligeså tydelig som kontrolstregen? Min test er en tidlig test, så jeg er lidt usikker på, om den er tydelig nok? 

En streg er en streg og den der kan vidst ikke blive mere tydelig

min så først sådan ud da jeg var i uge 6

Tillykke

Anmeld Citér

10. november 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hejsa! 

Den der er helt 100 positiv, der er ingen tvivl. En streg er en streg, den behøver ikke at være lige så tydelig som kontrolstregen. Med min første var begge streget lige tydelige 5+1, havde ikke testet før det. 

Denne gang har jeg ikke testet efter 4+5, men det var først der at stregen var så tydelig at jeg ikke var i tvivl om at den var der. 

Anmeld Citér

10. november 2019

Annemette07

Anonym skriver:

Hejsa! 

Min blev det aldrig, men han fylder da snart et år, så bare fordi den ikke bliver tydeligere betyder det ikke at der ikke sker en udvikling i maven 

Anmeld Citér

10. november 2019

Birthdaybaby

Det er ikke en ægløsningstest, men en graviditetstest. Når du først har fået en streg = testet positiv, er der ingen grund til at teste igen. 

I begge mine graviditeter har jeg taget en test med en usynlig streg 4+1 og en svag svag svag streg 4+2. Har kun testet de to gange begge gange - og har dermed aldrig fået en så flot test som du fremviser der. Stort tillykke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.