Pyyhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2019

Anonym trådstarter

Hej herinde! 
Jeg har sammen med min kæreste været igennem vores første ivf forløb, og det er endt positivt...blodprøven var 249, 4+0 �� er 4+2 nu...

Så vi er glade....MEN hvordan holder i kvalmen væk? Jeg får kvalme ligeså snart jeg bliver bare lidt sulten! Kvalmen sidder og trykker liger under brysterne hvis i forstår? Og jeg spiser hele tiden, min en gang i timen�� 

Jeg har forsøgt med diverse frugt, rugbrød osv. Men jeg har ikke rigtig held med at holde kvalmen væk særlig længe...jeg arbejder med mennesker, og kan jo ikke gå og spise 2-3 gange i timen, tænker heller ikke jeg har lyst til at dele det med arbejdspladsen endnu����

Min kæreste og jeg har det vældig sjovt med at jeg står åndsvagt tidligt op for at spise og går i seng igen, men det er ikke sjovt på arbejdet ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Bitte små måltider hele tiden.. Kan være et stykke frugt, nogle mandler, en gulerod eller lign.

Mandler er især gode mod kvalme.. De hjalp mig en smule

Anmeld Citér

9. november 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej herinde! 
Jeg har sammen med min kæreste været igennem vores første ivf forløb, og det er endt positivt...blodprøven var 249, 4+0 �� er 4+2 nu...

Så vi er glade....MEN hvordan holder i kvalmen væk? Jeg får kvalme ligeså snart jeg bliver bare lidt sulten! Kvalmen sidder og trykker liger under brysterne hvis i forstår? Og jeg spiser hele tiden, min en gang i timen�� 

Jeg har forsøgt med diverse frugt, rugbrød osv. Men jeg har ikke rigtig held med at holde kvalmen væk særlig længe...jeg arbejder med mennesker, og kan jo ikke gå og spise 2-3 gange i timen, tænker heller ikke jeg har lyst til at dele det med arbejdspladsen endnu����

Min kæreste og jeg har det vældig sjovt med at jeg står åndsvagt tidligt op for at spise og går i seng igen, men det er ikke sjovt på arbejdet ��

Jeg har hørt godt om Seaband, som man kan købe i Matas.

Anmeld Citér

9. november 2019

Æblegrød_dk

Min læge godkendte b-6 vitamine 11mg 2stk 3gange dagligt (hver 8time) - det hjalp (din læge skal ind over!). Derudover så havde jeg en skål med frugt (mest honningmelon, banan, pærer), som jeg konstant kunne guffe. Knækbrød var også super og tuc-kiks. Jeg nåede at kværne 15stk honningmeloner fra uge 6 til 11 - jeg er 12+4 nu. Jeg spiste også havregryn med vand (det kunne holde kvalmen på afstand i længere tid), klapsammen med leverpostej og en med pålægschokolade. 

Anmeld Citér

9. november 2019

Anonym

Jeg er 7+2 og denne gang er æblejuice det eneste der fungere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.