Hvad ville i mene den er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. november 2019

Monique1997

Godmorgen søde piger.

jeg har lavet et par opslag på det sidste angående om der måske kunne være en chance..

min mens svinger en smule men plejer stadig som det meste at få den i slutningen af måneden. 
jeg har haft kvalme i over en uge, utroligt ømme nippels samt bryster ved den mindste berøring kunne jeg skrige..

jeg har prøvet 2 digitale test fra apoteket som viste negativ..jeg har taget 5 strimler fra babyplan og som viste svagt positiv syntes jeg selv efter vurdering.. jeg tog så denne her i morges som viste dette fra Lidl?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2019

AnoMor

Monique1997 skriver:

Godmorgen søde piger.

jeg har lavet et par opslag på det sidste angående om der måske kunne være en chance..

min mens svinger en smule men plejer stadig som det meste at få den i slutningen af måneden. 
jeg har haft kvalme i over en uge, utroligt ømme nippels samt bryster ved den mindste berøring kunne jeg skrige..

jeg har prøvet 2 digitale test fra apoteket som viste negativ..jeg har taget 5 strimler fra babyplan og som viste svagt positiv syntes jeg selv efter vurdering.. jeg tog så denne her i morges som viste dette fra Lidl?

Den er positiv. Tillykke. 

Anmeld Citér

9. november 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Den er positiv Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.