Tvivl angående graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. november 2019

Monique1997

Godaften skønne mennesker.

jeg har i over em uge nu had voldsom kvalme, samt utroligt ømme bryster og stive nippels som simpelthen ikke ville falde ned. Min mens plejer at svinge meget og kan derfor ikke altid regne med dens kommen.. jeg tog i morges 5 graviditetsstrimler fra babyplan som efter egen vurdering viste svagt positivt.

jeg købte så 2 teste fra Apotektet og tog først strimlen også den digitale. Ved den digitale stod der at viste den + ville den være positiv og viste den kun - ville den være negativ..men hvad siger i? Har hørt at den digitale fra et andet sted at den skulle vise svagt positivt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Monique1997 skriver:

Godaften skønne mennesker.

jeg har i over em uge nu had voldsom kvalme, samt utroligt ømme bryster og stive nippels som simpelthen ikke ville falde ned. Min mens plejer at svinge meget og kan derfor ikke altid regne med dens kommen.. jeg tog i morges 5 graviditetsstrimler fra babyplan som efter egen vurdering viste svagt positivt.

jeg købte så 2 teste fra Apotektet og tog først strimlen også den digitale. Ved den digitale stod der at viste den + ville den være positiv og viste den kun - ville den være negativ..men hvad siger i? Har hørt at den digitale fra et andet sted at den skulle vise svagt positivt?

Jeg kan godt se en svag streg på strimlen. Det kunne godt tænkes at der ikke er hcg nok til at den digitale test kan fange det. 
Vent et par dage og test igen, for at se om der er en udvikling. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.