Nogle som har styr på FN's børnekonvention og barnets.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Leneur

rettigheder????

Jeg ved jo ikke lige hvad og hvornår mht mit barn og hendes far men læste et gammelt ugeblad og et læserbrev hvor de refererede til konventionen. Noget med et utrygt miljø og kriminalitet og det er da sådan noget jeg meget gerne vil hale frem, hvis hendes far stejler lidt på at jeg søger den fulde forældremyndighed og mht at han ikke skal have samvær med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

oo

Du kan læse om FNs konevntion for barnets rettigheder her:

http://www.menneskeret.dk/Internationalt/FN/FN+om+b%C3%B8rn

hvis du scroller lidt ned, kommer du forbi alt "udenomssnakken" til nogle punkter ellers er jeg sikker på din advokat kender til den!

Anmeld

21. oktober 2009

Leneur

Tjuhl skriver:

Du kan læse om FNs konevntion for barnets rettigheder her:

http://www.menneskeret.dk/Internationalt/FN/FN+om+b%C3%B8rn

hvis du scroller lidt ned, kommer du forbi alt "udenomssnakken" til nogle punkter ellers er jeg sikker på din advokat kender til den!

Tak skal du have.

Ja så langt er vi ikke kommet endnu at der skal advokat på men jeg kan godt lide at være velforberedt når det gælder mit barn og i forhold til statsforvaltningen også. 

Anmeld

21. oktober 2009

oo

Leneur skriver:

Tak skal du have.

Ja så langt er vi ikke kommet endnu at der skal advokat på men jeg kan godt lide at være velforberedt når det gælder mit barn og i forhold til statsforvaltningen også. 

det kan jeg virkelig godt forstå! held og lykke med det

Anmeld

21. oktober 2009

Leneur

Tjuhl skriver:

det kan jeg virkelig godt forstå! held og lykke med det

Var lige inde at snuse og det var lige det jeg havde brug for, så endnu en gang tak for at du fandt linket til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.