Jeg troede at det var helt ovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2019

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har tre børn. Efter nr. 3 blev min mand steriliseret. Vi var begge 100% afklaret med, at vi havde fået de børn, som vi skulle have. Det har jeg også tænkt i de sidste 2.5 år. Forleden da vi hentede yngstemanden siger min mand så pludselig til mig: "skulle vi have haft en nr. 4?" Jeg afviste det blankt, men blev alligevel lidt i tvivl. Vi elsker børn, men jeg er helt håbløs til at være gravid + sidste graviditet endte i akut kejsersnit, hvor  vi ikke var sikre på at alt ville gå godt. 

Vi skal ikke have flere børn, men nu har min mand så alligevel plantet en lille tvivl i mig. 

Er der andre, der kender det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2019

sofiahanson

Jeg tror altid tvivlen vil opstå, men du skal blot huske at i har truffet valget, og allerede har 3 fantastiske børn. 

Jeg kender det desværre ikke selv.

Mvh Sofia

Find tattoo

Anmeld Citér

12. november 2019

Anonym trådstarter

sofiahanson skriver:

Jeg tror altid tvivlen vil opstå, men du skal blot huske at i har truffet valget, og allerede har 3 fantastiske børn. 

Jeg kender det desværre ikke selv.

Mvh Sofia

Find tattoo

Måske du har ret. Jeg troede ærligt talt bare at jeg efter 3. barn var helt afklaret. At vi begge var helt afklaret. Og det er først nu, hvor vores yngste er ved at blive stor, at tvivlen pludselig meldte sig. Men vi er færdige med børn - det skal jeg huske på!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.