Putterutine 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2019

Ebemor

Jeg har en søn som netop er blevet 1 år. Han er egentlig rimelig nem at putte for det meste og falder seæv i søvn efter nattøj, tandbørstning, lidt stille leg alene og så en godnatsang til aftenflasken og et godnat. 

Vi skal til at af med aftenflasken, han drikker ikke meget af den mere og er mæt nok til hele natten. 

Men nu er spørgsmålet, hvordan skal den nye putterutine se ud?

Jeg tænker at den skal minde meget om den vi har, bare uden aftenflasken. Og i steder for sangen imens flasken bliver indtaget, vil jeg gerne putte ham i sengen og synge mens han falder til ro. Det er jeg begyndt på, men er nu stadig nervøs for om det kommer til at gå fint uden flasken først. 

Hvordan gjorde i andre, da i droppede aftenflasken?

Og hvordan gik det? �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2019

Birthdaybaby

Vi holdt “bare” op med at give flasken, tilbød en tår vand af kop og ellers samme måde som før. 

Anmeld Citér

6. november 2019

Miti's mama

Vi fortyndede flasken mere og mere indtil de selv sagde nej tak. Tog ca 2 uger... begge gange 

Anmeld Citér

6. november 2019

Soonmom

Vi fortyndede også flasken, og gjorde den mindre og til sidst blev han bare tilbudt vand af kop

Anmeld Citér

6. november 2019

MinC

Nu har jeg ammet begge mine børn og der kan man jo ikke fortynde eller reducere mængden på samme måde, så jeg stoppede bare med at tilbyde brystet, da de virkede klar og det accepterede de begge to, så ingen problemer der

Anmeld Citér

6. november 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg stoppede flasken og tilbød lidt vand af kop. Ellers fortsatte rutinen som den ellers har gjort. 

Anmeld Citér

6. november 2019

AnoMor

Jeg fortyndede også bare flasken til han selv sagde stop. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.