Gode leggins/strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2019

Anonym trådstarter

Hej!

Hvor køber i graviditets leggins og strømpebukser? Jeg har købt et par i H&M og det er som om de ikke er lange nok i benene og begynder at hænge og sim om at stykket til maven også er for kort. Derudover sidder de dårligt mellem lårene i skridtet. Jeg er 167 så det er ikke fordi jeg er høj

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Hej!

Hvor køber i graviditets leggins og strømpebukser? Jeg har købt et par i H&M og det er som om de ikke er lange nok i benene og begynder at hænge og sim om at stykket til maven også er for kort. Derudover sidder de dårligt mellem lårene i skridtet. Jeg er 167 så det er ikke fordi jeg er høj

Jeg syntes heller ikke om deres leggins, men strømpebukser er virkelig gode, jeg kan få mine helt op til under brysterne og jeg er 164 høj

Anmeld Citér

5. november 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Hej!

Jeg syntes heller ikke om deres leggins, men strømpebukser er virkelig gode, jeg kan få mine helt op til under brysterne og jeg er 164 høj

Anmeld Citér

5. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Jeg synes også det har været svært at finde ordentlige strømpebukser  jeg vil anbefale dem fra Zizzi. Det er godt nok til kurvede kvinder, men jeg købte et par i str. small, og de sidder perfekt.. Der er så meget stræk at de ikke strammer, man kan trække dem langt op over den runde mave (der er bred elastik), og så gnaver de ikke på lårerne  især dem med 'balle' syningerne er perfekte 

Jeg køber leggings på Asos.. De fungerer for det meste, og ellers sender jeg dem gratis retur, og bestiller nogle andre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.