LMM skriver:
tager imod råd med kyshånd... det må gerne være sjove hyggelige og spændende ideer... vi er med på en væreste bare vores lille dreng bliver fejret...
barnedåben skal holdes juni/juli 2010
Er lige blevet oprettet her i dag, for at kommentere på et indlæg i "Gode råd". Har været "fanget" herinde flere gange på en ellers meget rolig dag.
Mit forslag er:
I kan prøve at kontakte det lokale legeland "Jumboland".
Det er helt sikkert er et hit hos de fleste af børnene og de legesyge voksne.
Kan I holde det i juni og udenfor skolesommerferie/helligdage kan de måske tilbyde jer en god pris. Jeg kender dem overhovedet ikke, men hos os var juni måned temmelig kedelig. Det skal dog siges at vi er nystartede fra 29/4-09. I må, såvidt jeg ved, selv medbringe mad og drikke. Det koster ikke mere end et opkald så har i klarhed over det og det vil hitte hos de fleste mennesker med et legegen.
Til barnedåb i vores legeland, LegeJunglen (Køge, 30 min. fra hovedbanegården *S*) har man lånt el-kedler og borde til anretning. Vi har også haft flere fødselsdage med mange deltagere, hvor det har været på sammenskudsbasis, da forældrene har betalt entréen. En 32 årig holdt sin fødseldag her og gav mad og drikke mens de inviterede selv betalte gruppeentréprisen.
Alternativt, undersøg med den lokale fodboldklub om lån af klubhus og græsbane og lav en skovtur ud af det med boldspil og leg. Fordel: koster nok ikke så meget og hitter i godt vejr. Ulempe: man kan ikke stole på det danske vejr. Legelande har altid godt vejr.
Jeg håber der er noget af det du kan bruge.
Til brugerne herinde. Herfra holder jeg nok noget lav profil herefter, det var egentlig ikke ment som reklamefremstød, men det begynder efterhånden at tage form af det. Jeg håber I bærer over med det og fokuserer på forslagene.
Mange hilsner
Torben, LegeJunglen, Køge