Barnedåb!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

LMM

Hej..

Jeg kunne godt bruge en masse gode råd  Jeg ved godt at der er et stykke tid endnu til at vi skal holde barnedåb, men det er stadig i mine tanker... Vil jo gerne give den bette en god fest som han kan se billeder af og høre om når man bliver ældre..!

Men så kommer mit "problem" så.... Vi er en meget stor og tæt familie på ialt 150 !!!!!!!!!!!!!!!! så ved bare ikke om vi kan tillade os bare at invitere nogen af dem.. eller skal vi bare holde en stor fest.. overvejer også en  åben hus/have fest..

Nogen ideer????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

LMM

LMM skriver:

Hej..

Jeg kunne godt bruge en masse gode råd  Jeg ved godt at der er et stykke tid endnu til at vi skal holde barnedåb, men det er stadig i mine tanker... Vil jo gerne give den bette en god fest som han kan se billeder af og høre om når man bliver ældre..!

Men så kommer mit "problem" så.... Vi er en meget stor og tæt familie på ialt 150 !!!!!!!!!!!!!!!! så ved bare ikke om vi kan tillade os bare at invitere nogen af dem.. eller skal vi bare holde en stor fest.. overvejer også en  åben hus/have fest..

Nogen ideer????

tager imod råd med kyshånd... det må gerne være sjove hyggelige og spændende ideer... vi er med på en væreste bare vores lille dreng bliver fejret...

barnedåben skal holdes juni/juli 2010

Anmeld

21. oktober 2009

CarinaSB

Puha det var mange mennesker .. Vi har valgt at holde det for dem vi omgåes mest med i familien .. fordi at ellers ville det sq blive en stor for samling

så ved ikk om det kunne være noget?

Anmeld

21. oktober 2009

Betina88

Åben hus lyder som en go' ide .. Når I bli'r så mange ..

Anmeld

21. oktober 2009

LMM

CarinaSD skriver:

Puha det var mange mennesker .. Vi har valgt at holde det for dem vi omgåes mest med i familien .. fordi at ellers ville det sq blive en stor for samling

så ved ikk om det kunne være noget?

vi er nemlig sammen med dem alle tit.. da der altid er fødselsdag eller bare hygge i de fælles sommerhuse.. så det er meget svært at vælge fraa..

Anmeld

21. oktober 2009

SHERO

Jeg har også en halv stor familie, men har simpelthen ikke økonomi til at invitere alle desværre, så jeg har besluttet (når den tid kommer) invitere jeg kun de i min familie der bliver noget for mit barn, bedsteforældre, søskende, forældre og lidt venner jeg ikke kan undvære. Mine mostre,onkler, fætre og kusiner kommer ikke til at være noget for mit barn som sådan så dem har jeg valgt fra.

Men hvis du har økonomien til det, så synes jeg da bare du skulle invitere dem alle sammen, og så lyder sådan et åben hus da som en helt kanon idé... :-)

Anmeld

22. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har også en stor familie og vennekreds. Vi valgte kun, at invitere dem som havde vist interesse for vores datter. Ja, der var nogen som måske blev lidt sure, men hvorfor invitere nogen som man ved ikke har vist interesse bare fordi, at de er familie.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

22. oktober 2009

Honningblomst

Vi var kun de nærmeste...mostre, faster, older, bedsteforældre og nogle venner.

Havde vi skulle have hele familien med havde det jo været en kæmpe udskrivning og egentlig også synd, da det jo på ingen måde ville være en intim rolig begivenhed.

Men det kommer jo an på hvad og hvordan man ønsker en dåb.

KNus..

Anmeld

2. november 2009

LegeJunglen

LMM skriver:

tager imod råd med kyshånd... det må gerne være sjove hyggelige og spændende ideer... vi er med på en væreste bare vores lille dreng bliver fejret...

barnedåben skal holdes juni/juli 2010

Er lige blevet oprettet her i dag, for at kommentere på et indlæg i "Gode råd". Har været "fanget" herinde flere gange på en ellers meget rolig dag.

Mit forslag er:

I kan prøve at kontakte det lokale legeland "Jumboland".

Det er helt sikkert er et hit hos de fleste af børnene og de legesyge voksne.

Kan I holde det i juni og udenfor skolesommerferie/helligdage kan de måske tilbyde jer en god pris. Jeg kender dem overhovedet ikke, men hos os var juni måned temmelig kedelig. Det skal dog siges at vi er nystartede fra 29/4-09. I må, såvidt jeg ved, selv medbringe mad og drikke. Det koster ikke mere end et opkald så har i klarhed over det og det vil hitte hos de fleste mennesker med et legegen.

Til barnedåb i vores legeland, LegeJunglen (Køge, 30 min. fra hovedbanegården *S*) har man lånt el-kedler og borde til anretning. Vi har også haft flere fødselsdage med mange deltagere, hvor det har været på sammenskudsbasis, da forældrene har betalt entréen. En 32 årig holdt sin fødseldag her og gav mad og drikke mens de inviterede selv betalte gruppeentréprisen.

Alternativt, undersøg med den lokale fodboldklub om lån af klubhus og græsbane og lav en skovtur ud af det med boldspil og leg. Fordel: koster nok ikke så meget og hitter i godt vejr. Ulempe: man kan ikke stole på det danske vejr. Legelande har altid godt vejr. 

Jeg håber der er noget af det du kan bruge.  

Til brugerne herinde. Herfra holder jeg nok noget lav profil herefter, det var egentlig ikke ment som reklamefremstød, men det begynder efterhånden at tage form af det. Jeg håber I bærer over med det og fokuserer på forslagene.

Mange hilsner

Torben, LegeJunglen, Køge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.