Billedbog online- gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2019

SofiaMik

Er der nogen, der har nogle gode tips til at lave fotobøger. Jeg ville lave en per år for hvert barns liv, men de kommer op i svimlende summer ml 700-1000 per stk, fordi jeg ikke kan begrænse mig.

Hvad har du gjort? Hvordan summerer man hele barndommen i fotos uden at blive ruineret? 

Hvordan har du begrænset dig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2019

fehår

Jeg elsker app'en Lalalab. Har du kigget på den?

Anmeld Citér

3. november 2019

SofiaMik

fehår skriver:

Jeg elsker app'en Lalalab. Har du kigget på den?

Hej Ja jeg har kigget på den, men når vi taler omkring 80 sider, så kommer det lige så højt op, da de skal have ekstra penge per side over 26.

Jeg søger nok mere en metode til at begrænse mig 

Anmeld Citér

3. november 2019

fehår

SofiaMik skriver:

Hej Ja jeg har kigget på den, men når vi taler omkring 80 sider, så kommer det lige så højt op, da de skal have ekstra penge per side over 26.

Jeg søger nok mere en metode til at begrænse mig 

Okay, på den måde. 

Jeg ville lave et simpelt system. F.eks. en bog med 26 sider per år = 2 sider per måned, plus et ekstra billede fra fødselsdag og jul.

Anmeld Citér

3. november 2019

2018mor

SofiaMik skriver:

Er der nogen, der har nogle gode tips til at lave fotobøger. Jeg ville lave en per år for hvert barns liv, men de kommer op i svimlende summer ml 700-1000 per stk, fordi jeg ikke kan begrænse mig.

Hvad har du gjort? Hvordan summerer man hele barndommen i fotos uden at blive ruineret? 

Hvordan har du begrænset dig?

Jeg har selv planer om at komme i gang med fotobøger, og jeg tænker at jeg vil tage udgangspunkt i begivenheder. Fastelavn, fødselsdage, ferier, jul, første dag i dagpleje/børnehave/skole mv. og så tilsætte tilfældige søde/skøre/sjove/fjollede billeder jeg nu synes fortjener at blive gemt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.