Julegaveønsker til jeres tumling? Dreng 17 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
7 svar
6 synes godt om
1. november 2019

LouiseK.

Godaften derude! 

Hvad ønsker i til jeres tumling i år? 

Vi har lige købt en Joha ulddragt str 86/92, som min svigermor betalte halvdelen af, da vi manglede det nu og her. Herudover giver hun 250,- til en anden gave vi ønsker. 

Men vi skal komme med ønsker til resten af familen, og synes det er svært? Han er lillebror, så vi mangler hverken tøj eller legetøj til ham. Storebror er 6 år. 

Havde selv tænkt på den første gåcykel, for vores løbecykel kan han først passe ved 2,5 år ca. Nu er han kun 1,5 efter nytår og en lille fis  

Man kan jo heller ikke rigtig ønske sig oplevelser med ham, for så har han ikke noget sådan fysisk at ligge under træet og pakke op? Hmm

Louise

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2019

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Hvad med årskort til zoo/Tivoli eller hvad der er relevant tæt på jer? Hvis der skal være legetøj med i pakken er der nemt at tilføje en lille bil eller bog.

Anmeld Citér

1. november 2019

LouiseK.

Vi har ca 100 biler i alle størrelser og former, så tror jeg hellere vi skal ønske os mere legemad i træ og stof. Børnebøger har vi også meget af..

Overvejede en sækkestol til hans værelse, og ikea gavekort så vi kan få reolsystem ind til alle hans ting. Men det er jo heller ikke sjovt for ham, at pakke op - altså små møbler og opbevaring? ARGHH...

Anmeld Citér

1. november 2019

Birthdaybaby

Ved selvfølgelig ikke med jeres tumling, men vores datter på 3 har endnu tilgode at være vågen til hele gaveshowet; og lægger i øvrigt samme værdi i en pixibog som alt muligt andet. Det gør det lettere at give fornuftige gaver.  

Anmeld Citér

1. november 2019

A38

Vi ønsker os brio tog, legemad til legekøkken (som vi giver), børnebøger til 1,5-3 årige, duploklodser, regnslag til cykelsædet til vores datter, der bliver 1,5 juleaften. Men hun er stadig enebarn, så vi har ikke en masse ting i forvejen.

Jeg synes oplevelser som fx årskort til zoo er en super gave, det kan jo gives sammen med en lille ting. Som jeg husker min nevø, som også blev 1,5 år til jul for nogle år siden, så havde han svært ved at samle sig og forholde sig til så mange gaver. Så en enkel pakke med legetøj tænker jeg kan være rigeligt.

Anmeld Citér

1. november 2019

LouiseK.

Ja, ved godt det ikke handler om pris eller størrelse. 

Vi har lige fundet ud af, at nu hvor vores gamle legestativ udenfor bliver revet ned her i weekenden, får de et helt nyt som den store selv kan være med til at designe, sammen med mig, og min kæreste er mega god til byggeprojekter! Så det gør vi  

For at de kan pakke en lille fysisk ting op, under træet finder vi på 2 små gaver til dem!

Det kunne f.eks være nyt legemad til den lille og et godt spil til den store. Hurayyy 

Dét er da en god fælles gave til dem begge, som de får brugt i mange år frem. Vi er færdige med at ønske os alt muligt skrammel/ligegyldigt legetøj  

Vi havde også snakket om en fælles tur til Oslo med færgen, da min far får rabat igennem hans job i shipping branchen. I øvrigt en fantastisk gaveidé til jer andre også? Meget behagelig måde at rejse på, og ungerne elsker det. Oslo er også fantastisk flot hele året rundt...��

Anmeld Citér

1. november 2019

LouiseK.

A38 skriver:

Vi ønsker os brio tog, legemad til legekøkken (som vi giver), børnebøger til 1,5-3 årige, duploklodser, regnslag til cykelsædet til vores datter, der bliver 1,5 juleaften. Men hun er stadig enebarn, så vi har ikke en masse ting i forvejen.

Jeg synes oplevelser som fx årskort til zoo er en super gave, det kan jo gives sammen med en lille ting. Som jeg husker min nevø, som også blev 1,5 år til jul for nogle år siden, så havde han svært ved at samle sig og forholde sig til så mange gaver. Så en enkel pakke med legetøj tænker jeg kan være rigeligt.

Vi har aftalt 1 gave for hvert sæt bedsteforældre/familie, og selvfølgelig får de 2 små på 1 år lov til at pakke det hele op inden 19:30 ca hvor de plejer at sove. De større børn kan sagtens vente, og forstår godt hvorfor de må pakke op før 

Anmeld Citér

2. november 2019

A38

LouiseK. skriver:

Vi har aftalt 1 gave for hvert sæt bedsteforældre/familie, og selvfølgelig får de 2 små på 1 år lov til at pakke det hele op inden 19:30 ca hvor de plejer at sove. De større børn kan sagtens vente, og forstår godt hvorfor de må pakke op før 

Ja det er en god ide. Så behøver I ikke finde på så mange ønsker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.