Fila sko, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
8 svar
3 synes godt om
31. oktober 2019

Baby.mamma

Halløj.

Jeg er på udkig efter nogle Fila sko i mellem 37-40 ca. Jeg skal have nogle stykker, og nogle til gave. Men når jeg kigger på nettet, og tjekker op på de mange hjemmesider på Trustpilot, så er der ikke andet end fup-hjemmesider og virkelig bekymrende anmeldelser, hvor jeg ikke tør købe

Nu er jeg lidt på bar bund, og tænker, om I kender nogle fysiske butikker, hvor jeg kan købe dem ((på Sjælland)). 

Evt. en meget reel netbutik, men ser nu helst fysisk :-) 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Deichman har fila. 
jeg så dem forleden, da jeg købte gummistøvler til mit barn.

Anmeld Citér

31. oktober 2019

Øboen

Nu ved jeg jo ikke hvilke modeller du søger, men Zalando har en masse Fila sko, og det er en yderst troværdig side. Du kan bytte i 100 dage, hvilket er ret smart hvis det er til gave. 

Anmeld Citér

31. oktober 2019

AnoMor

Zalando, boost og deichmann 

mig ellers er jeg ret sikker på at sport butikkerne også har 

Anmeld Citér

31. oktober 2019

Baby.mamma

Øboen skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvilke modeller du søger, men Zalando har en masse Fila sko, og det er en yderst troværdig side. Du kan bytte i 100 dage, hvilket er ret smart hvis det er til gave. 

Jaa, jeg har kigget på dem. Men hvis man tjekker siden, så er der såå mange dårlige anmeldelser og utilfredse kunder Det bekymre mig lidt. Jeg skal så ikke kunne sige, om det så er fordi, at utilfredse kunder laver flere anmeldelser end de tilfredse kunder gør Så kan det jo fordreje billedet af, hvor god butikken egentlig er. Men jeg er godt nok i tvivl.. 

Anmeld Citér

31. oktober 2019

De3Guldklumper

Vi har handlet fila på zalando og jd sport. 
jeg handler rigtig rigtig meget på zalando og det er noget af det nemmeste både at bestille men også retur mæssigt. 

jd sport er lige så fin at handle på

Anmeld Citér

31. oktober 2019

FruStolpe

Vi køber rigtig ofte sko på 

www.sarenza.dk

Aldrig nogle problemer og altid hurtig levering. Om de har fila sko har jeg ikke tjekket  

Anmeld Citér

31. oktober 2019

BelieveInMe

De er i de fleste skobutikker i min by, så jeg tror bare du skal ud og få kigget lidt 

Anmeld Citér

1. november 2019

LSS

Købte min datters fila sko på zalando. Bruger stort set altid den side. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.