Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
hvad leger jeres drenge på omkring de 6 år med?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min spiller computer med storebror, spiller brætspil og kortspil, spiller bold men ellers er der desværre ikke ret meget decideret legetøj han gider.. jo ind i mellem magneter
Mulllesmor skriver: Min spiller computer med storebror, spiller brætspil og kortspil, spiller bold men ellers er der desværre ikke ret meget decideret legetøj han gider.. jo ind i mellem magneter
Ja. Det der med at sidde på gulvet og lege med biler er ikke rigtigt interessant længere. Synes drenge stopper hurtigt med at lege på den måde i forhold til piger. I hvertfald i forhold til de drenge og piger jeg kender.
Lego
magformers
magneter
tegne
opgavebøger
skylanders og gormotri figurer
playmobil
brætspil
xbox
ipad
bøger fx funklerne hvor man skal finde ting
spionudstyr
skateboard
rulleskøjter
Sværd, pistoler, Lego, briotogbane gennem stuen. Trampolin i stuen og haven.
Lego og playmobil:-) vores leger med alt muligt sammen med sine søskende.. også bamser, dukker, huler, bold, bøger osv osv..
Vi har ikke nogle spil på wii, switch, nintendo og ipad til vores 6 årige.
321 skriver: Ja. Det der med at sidde på gulvet og lege med biler er ikke rigtigt interessant længere. Synes drenge stopper hurtigt med at lege på den måde i forhold til piger. I hvertfald i forhold til de drenge og piger jeg kender.
Ja præcis - glemte lige at nerf guns bliver brugt også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128