Juhuu jeg er hoppet i mine slim jeans igen
.
Jeg har set/hørt/prøvet elastik-modellen, men syntes det var svært at få til at fungere. Især var jeg hele tiden nødttil at tjekke at min åbne lynlås var dækket med den trøje jeg jeg havde på. Løsningen kunne være at købe en "dims" til x-mange-kroner, men der kom nærrigheden over mig - der måtte kunne findes en billigere og lige så god løsning.
Interesseret i at høre den? Så prøv den og vær sød at skrive hvad I syntes. Jeg syntes den fungerer. (ps. er 12+4).
Tag en gammel t-shirt, gerne sort, da farven passer til det meste. Klip ærmerne af, så den nye åbning i t-shirten stadig er syet, så det ikke trevler. Så er den færdig. Stik benene ind i ærm-gabet og tag t-shirten på som et par bukser. Tag herefter dine "gamle" jeans på. Luk dine jeans med elastikker - gerne hårelastikker, de holder længere. Træk herefter t-shirten, som stadig sidder nede i bukserne som et par "underbukser" udover dine jeans. Når du tager en trøje på ser det ud som om du har en ekstra trøje indenunder og den er så lang at du ikke behøver at tænke på om lynlåsen er dækket til.
Ved godt at forklaringen er meget lang, men det er simpel. Husk at skriv hvad du syntes.
God fornøjelse 
Anmeld