Barn nr. 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej alle jer 

Jeg er gravid. Sådan meget overraskende for os. Vi vidste muligheden  kunne være der. Men i og med vi fik hjælp til vores 1. barn(jeg har to fra tidligere, som bor og er hos os på fuld tid) og de ikke rådede til andet end et ICSI forsøg grundet svært nedsat sædkvalitet, regnede vi vitterligt ikke med at chancerne var særlig store. De tre sædprøver min mand leverede blev gradvist dårligere. Inden da, havde vi forsøgt 2 år. 

Nå men nu er jeg jo så gravid, nærmest helt mirakuløst. Og er ærlig talt lidt rundt på gulvet. Jeg er glad, samtidig med jeg er lidt forvirret og pludselig lyder det helt vildt mærkeligt at skulle sige at jeg er mor til 4. 

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at kærligheden og overskuddet til et barn mere er der, men jeg ser lige pludselig også nogle udfordringer i forhold til plads, bil osv. 

Jeg ved ikke hvad jeg vil med indlægget, nok bare høre fra andre og høre jeres følelser og tanker omkring det!? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle jer 

Jeg er gravid. Sådan meget overraskende for os. Vi vidste muligheden  kunne være der. Men i og med vi fik hjælp til vores 1. barn(jeg har to fra tidligere, som bor og er hos os på fuld tid) og de ikke rådede til andet end et ICSI forsøg grundet svært nedsat sædkvalitet, regnede vi vitterligt ikke med at chancerne var særlig store. De tre sædprøver min mand leverede blev gradvist dårligere. Inden da, havde vi forsøgt 2 år. 

Nå men nu er jeg jo så gravid, nærmest helt mirakuløst. Og er ærlig talt lidt rundt på gulvet. Jeg er glad, samtidig med jeg er lidt forvirret og pludselig lyder det helt vildt mærkeligt at skulle sige at jeg er mor til 4. 

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at kærligheden og overskuddet til et barn mere er der, men jeg ser lige pludselig også nogle udfordringer i forhold til plads, bil osv. 

Jeg ved ikke hvad jeg vil med indlægget, nok bare høre fra andre og høre jeres følelser og tanker omkring det!? 

Kærligheden vil nok være der/komme uanset hvad, men det vigtigste for mig ville klart være overskuddet. Hvis dét er der, så tænker jeg alle de andre ting nok skal falde på plads. (Medmindre man selvfølgelig ved at ens økonomi er fuldstændig håbløs)

Så hvis i synes overskuddet er der, så go for it.

Er sikker på de andre ting nok skal blive bagateller når den lille først er der.

Anmeld Citér

30. oktober 2019

Anonym

Om 13 dage kan jeg kalde mig for mor til 4 børn under 7 år 

Det er jo helt klart et ordentlig stykke arbejde, men nøj hvor er det bare det værd. Deres bånd er så tæt knyttet. Jeg blev faktisk også lidt nervøs da jeg stod med testen tilbage i marts  den nervøsitet er dog længe væk 

Nå men 24 år, mor til 4 og socialrådgiver studerende. Jeg elsker det  

Anmeld Citér

30. oktober 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kærligheden vil nok være der/komme uanset hvad, men det vigtigste for mig ville klart være overskuddet. Hvis dét er der, så tænker jeg alle de andre ting nok skal falde på plads. (Medmindre man selvfølgelig ved at ens økonomi er fuldstændig håbløs)

Så hvis i synes overskuddet er der, så go for it.

Er sikker på de andre ting nok skal blive bagateller når den lille først er der.

Jeg tænker også at tingene løser sig, tror måske bare det er lidt paniktanker. 

Og så er det overvældende når noget som vi i sin tid fok besked på aldrig ville kunne lykkedes på naturlig vis, lige pludselig sker alligevel. 

Anmeld Citér

30. oktober 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Om 13 dage kan jeg kalde mig for mor til 4 børn under 7 år 

Det er jo helt klart et ordentlig stykke arbejde, men nøj hvor er det bare det værd. Deres bånd er så tæt knyttet. Jeg blev faktisk også lidt nervøs da jeg stod med testen tilbage i marts  den nervøsitet er dog længe væk 

Nå men 24 år, mor til 4 og socialrådgiver studerende. Jeg elsker det  

Jeg elsker at være mor og jeg elsker at være gravid. Så det er selvfølgelig fantastisk. 
Alting skal nok løse sig og jeg er ikke bekymret for om vi kan klare det osv. 

Men stadig en lidt vild følelse... “hej, jeg er mor til 4...”

Anmeld Citér

30. oktober 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Åh, jeg drømmer om at være mor til 4, men manden og mit helbred siger stop ved 3. Tillykke med dit lille mirakel. Alt det praktiske skal nok løse sig, så længe lysten til endnu et barn er der 

Anmeld Citér

30. oktober 2019

FruTMA

Profilbillede for FruTMA

Mht. bil, så kan man i dag få "normale" station cars med både syv og otte sæder, så I behøver ikke at skulle ud i en mini bus :-)

Tillykke med det og pøj pøj!

Anmeld Citér

31. oktober 2019

LouiseMayaa

Profilbillede for LouiseMayaa
Låve being a mami :') !
Anonym skriver:

Jeg elsker at være mor og jeg elsker at være gravid. Så det er selvfølgelig fantastisk. 
Alting skal nok løse sig og jeg er ikke bekymret for om vi kan klare det osv. 

Men stadig en lidt vild følelse... “hej, jeg er mor til 4...”

Det er sådan en vild følelse. 

Og det lyder også bare vildt! Men ærligt, jeg elsker tanken.  Søskende er den bedste gave man kan give sine børn. Mine tre drenge er så stolte over at de skal have en lille bror 

Anmeld Citér

3. november 2019

Barn3

Profilbillede for Barn3
Anonym skriver:

Hej alle jer 

Tillykke!

Sikker et velsignelse!

Vi har 3 og arbejder for nr 4,men mens jwg ammer,så har jeg vis ingen æl,så det kan ikke lykkes. 

MEN,mon ikk. Måske det er mwning med det,da mundste er kun 7 måneder og er så lille.

Jeg er enig,at søskende er det bedstw man kan give sunw børn.

Og ikke kyn det materielle ting-penge,penge og penge!

Tillykke en gang til!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.