(juni) Vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Amelia<3

Min datter er 4 måneder, og jeg kan bare ikke får hende til at sove. I dag har hun kun sovet i 10 min siden kl 08.00 i morges. Jeg kan se at hun er virkelig træt og vil simplethen ikke sove, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere.

Håber at I har nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

mor_sabina

Amelisa <3 skriver:

Min datter er 4 måneder, og jeg kan bare ikke får hende til at sove. I dag har hun kun sovet i 10 min siden kl 08.00 i morges. Jeg kan se at hun er virkelig træt og vil simplethen ikke sove, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere.

Håber at I har nogle gode råd

Nu ved jeg jo ikke hvordan jeres puttesituation ser ud. Men prøv at hjælpe hende med at skærme af så hun finder ro. Vores rollinger har jo en alder hvor de får en frygtelig masse indtryk som er svære at lukke af for. Måske kan det hjælpe med en klud eller en hat ned over øjnene og så måske rulle en tur i barnevognen.
Held og lykke
sabina- som er dødtræt af at hendes søn vil hænge på hende konstant og oven i købet også om natten

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Vi var oppe i nat fra 02 17 til 04 15 ,,, Alexander var frisk og snakkede og legede

Anmeld

21. oktober 2009

Amelia<3

mor_sabina skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvordan jeres puttesituation ser ud. Men prøv at hjælpe hende med at skærme af så hun finder ro. Vores rollinger har jo en alder hvor de får en frygtelig masse indtryk som er svære at lukke af for. Måske kan det hjælpe med en klud eller en hat ned over øjnene og så måske rulle en tur i barnevognen.
Held og lykke
sabina- som er dødtræt af at hendes søn vil hænge på hende konstant og oven i købet også om natten

Barnevogn vil hun slet ikke sove i, hver gang jeg går en tur med hende så syntes hun at det er mere spænende at se hvad der sker rund omkring hende at sove. Jeg prøver at sætte en sutteklud på hendes hoved men den hjælper ikke rigtigt. Jeg prøver at ligge hende kl .1200 men idag faldt hun først i søvn kl 15-30.

Det må være hårdt at din dreng kun vil ligge på dig. Er det en periode han har eller er han sådan hele tiden?

Anmeld

21. oktober 2009

Amelia<3

Tanja.. skriver:

Vi var oppe i nat fra 02 17 til 04 15 ,,, Alexander var frisk og snakkede og legede

det er bare hårdt når de vågner og ikke vil sove igen..

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Amelisa <3 skriver:

Barnevogn vil hun slet ikke sove i, hver gang jeg går en tur med hende så syntes hun at det er mere spænende at se hvad der sker rund omkring hende at sove. Jeg prøver at sætte en sutteklud på hendes hoved men den hjælper ikke rigtigt. Jeg prøver at ligge hende kl .1200 men idag faldt hun først i søvn kl 15-30.

Det må være hårdt at din dreng kun vil ligge på dig. Er det en periode han har eller er han sådan hele tiden?

Nej tror kun det er en periode..
Hvad med at sætte system så vågen to timer max. så bliver hun lagt. Du fortæler hende nu er det sengetid og du skal sove putter hende godt under dynen klud over hovedet og så går i en tur. Eller også lægger du hende bare. Men sådan at hun får et afbræk. Jeg tænker bare at det er en lang dag og hun har brug for hjælp til at finde ro.
Men jeg er jo ikke ligefrem ekspert
Sover hun om natten?

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Tanja.. skriver:

Øv.. Kender det godt, men jeg er streng og han kommer ikke op, basta
Står du op med ham?

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

uuh kender det alt for godt har ikke rigtig sovet de sidste 3 døgn, nicklas vil helst sove hos mig og så skal han ligge så tæt på mig at jeg nærmest ligger oven på ham og alligevel sover han max 30 min ad gangen. i løbet af dagen sover han 3 x 30 min og der kan jeg jo dårlig nok nå at blive lagt enden jeg lige har fået noget at spise sat en vaske over eller bare lige at sætte hvor der er jo...

men tror det her hos os har noget at gøre med nicklas har betændelse i tissemanden og det må da bare gøre ondt. så håber vi får nogle lidt mere rolig nætte nu han er kommet i behandling. ja så skal han lige have 5 måneder vaccine på mandag, håber han tager det lige så pænt som sidst

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

uuh kender det alt for godt har ikke rigtig sovet de sidste 3 døgn, nicklas vil helst sove hos mig og så skal han ligge så tæt på mig at jeg nærmest ligger oven på ham og alligevel sover han max 30 min ad gangen. i løbet af dagen sover han 3 x 30 min og der kan jeg jo dårlig nok nå at blive lagt enden jeg lige har fået noget at spise sat en vaske over eller bare lige at sætte hvor der er jo...

men tror det her hos os har noget at gøre med nicklas har betændelse i tissemanden og det må da bare gøre ondt. så håber vi får nogle lidt mere rolig nætte nu han er kommet i behandling. ja så skal han lige have 5 måneder vaccine på mandag, håber han tager det lige så pænt som sidst

Åhh nej den lille stakkel..og stakkels mor
Hvad er det for noget?

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Åhh nej den lille stakkel..og stakkels mor
Hvad er det for noget?

Ja hvis jeg bare viste det, men igår morgens da jeg skiftede ham var den helt rød på spisen så vaskede den godt og kom zinksalve på og så skulle vi heldigvis til åbenhus til sp så hun kiggede lige på den og vi skulle smører den resten af dagen og så skulle han i et langt bad og hvis det ikke hjal skulle vi kontakte lægen og til morgen var den ild rød så skynte migat ringen til lægen. det er åbenbart en betændelse infiktion som var ganske normalt. men det bare da gøre av av.

Så der kan sker rigtig meget på en nat.

han har slet ikke været vågen her til aften, så behandlingen må jo hjælpe.

så nu håber jeg osse på natte ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.