GRIN efter insemination :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

oo

Inden vi skulle igennem vores første fertilitetsbehandling læste jeg en undersøgelse der viste, at kvinder der griner umiddelbart efter insemination/ægoplægning har 15% højere chance for at blive gravide.

Jeg ville bare lige dele min viden, for latter er da ikke det værste man kan "tage"

- og forresten er jeg sikker på det også har en gavnlig effekt for de der klarer ærterne derhjemme!

hilsen Professoren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Soontobemom

Tjuhl skriver:

Inden vi skulle igennem vores første fertilitetsbehandling læste jeg en undersøgelse der viste, at kvinder der griner umiddelbart efter insemination/ægoplægning har 15% højere chance for at blive gravide.

Jeg ville bare lige dele min viden, for latter er da ikke det værste man kan "tage"

- og forresten er jeg sikker på det også har en gavnlig effekt for de der klarer ærterne derhjemme!

hilsen Professoren

Den har jeg også læst og det gjorde vi også brug af sidste gang, dog uden held, men det var dejligt og befriende, da det løste op for alle de spændinger, man har slæbt rundt på så længe forinden.
PS. Det hjælper på latteren at få akupunktur, da man bl.a. får en nål lige ned oveni hovedet. Det ser efter sigende ret sjovt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.