Bagudvendt autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. oktober 2019

Anonym trådstarter

Har en baby på 9 mdr som snart skal skifte til næste autostol. Vi er derfor på jagt efter denne. Hvor mange af jeres baby sidder i bagudvendt stol? Altså den fra 9 kg og frem��Kom gerne med jeres erfaringer����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2019

Babilooo

Forhåbentlig alle...

nakke er slet ikke klar til at sidde fremadrettet og dødsrisikoen mindskes med 90 pct med en bagudvendt

Anmeld Citér

28. oktober 2019

Pb18

Vi har for nylig købt nyt autostol og med den nye sikkerhedsmærkning er det et krav at børn sidder bagudvendt til mindst 15 måneder. Vores kan drejes, så når hun bliver 15 måneder, så kan den også bruges forudvendt. 

Men kravet kommer an på stolen så man kan vist stadig også få nogle af de forrige modeller, hvor der vist var 13 måneder. 

Så enige med forrige svar - forhåbentlig alle. 

Anmeld Citér

28. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vi har Cybex serona i -size. 

Vores ældste sad bagudvendt i stolen indtil 15-18 måneders alderen. Vores yngste på 7 måneder sidder pt stadig i babystolen men når vi skifter er det også med bagudvendt så længe så muligt. 

Anmeld Citér

28. oktober 2019

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Vi bruger Sirona m. Børnene er 19 mdr og de sidder stadig bagudvendt. Håbet er at de gør det til næste sommer, hvis vi på nogen måde kan få det hen. Det er langt mere sikkert. Autostolen kan vendes om.

Anmeld Citér

28. oktober 2019

Birthdaybaby

Vores lille (13 mdr) sidder i Maxi Cosi Axissfix og den store (3 år) sidder i Recaro Zero 1. Begge bagudvendt og med drejefunktion. Køber endnu en Recaro når den lille rammer 87 cm hvor den ellers skal vendes fremad. 

Anmeld Citér

28. oktober 2019

AnoMor

Har en baby på 9 mdr som snart skal skifte til næste autostol. Vi er derfor på jagt efter denne. Hvor mange af jeres baby sidder i bagudvendt stol? Altså den fra 9 kg og frem��Kom gerne med jeres erfaringer����

Da min søn ikk kunne være i baby autostolen mere kom han i en Juno 2-fix. Den er ikke bagudvendt men har selepude på maven. Min søn kunne ikke sidde i bagudvendt  

Anmeld Citér

28. oktober 2019

TLO

Købte en besafe, fordi vores søn i den kan sidde bagudvendt indtil 4-5 år. Han er nu knap 27 mdr

Stemmer i med bagudvendt så længe som muligt

Anmeld Citér

28. oktober 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Den autostol vi har er en der kan vende begge veje, og det er først indenfor de sidste to år at hun er blevet vendt om. Hun er 5½ år nu.

Anmeld Citér

28. oktober 2019

fehår

Min er 28 måneder og sidder stadig bagudvendt. Desværre bliver hun meget, meget køresyg, så vi er nok til at vende hende om i den nærmeste fremtid, hvis hun skal kunne holde ud at køre i bil. Alle andre løsninger er afprøvet. 

Var hun ikke blevet så køresyg, havde jeg holdt hende bagudvendt så længe som muligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.