Halløj
For 2 måneder siden fik jeg en udskrabning efter en MA, der blev opdaget til nakkefoldsscaningen.
Alt gik fint og 3 uger efter fik jeg fornemmelsen af ægløsning. Præcis 14 dage efter fik jeg min mens.
I den næste cyklus (den jeg sådan set er i nu)har jeg ikke mærket til ægløsning. Tog på et tidspunkt 2 ægløsningstest's, som jeg tolkede som negative (svag streg). Vi havde sex to gange i den periode jeg burde få ægløsning i. Få dage efter begyndte jeg at få stik og murren i maven - og det har jeg stadig. Nogle dage mere end andre. Derudover føler jeg også, at jeg er mere træt og følsom end normalt og kan godt få en svag kvalme om aftenen - ting som måske er indbildsk. Men især det med stik og jag i maven/underlivet plejer jeg aldrig at have! Kun få timer før jeg får mens.
Da jeg var gravid sidst, fik jeg ømme bryster få dage efter ægløsning og var de eneste symptomer jeg havde, og jeg testede svag positiv, da jeg var 3+6.
Hvis jeg er så heldig at være gravid igen er jeg 3+5, men har testet negativ både i dag og i går. Jeg undre mig over, at jeg ikke får de samme symptomer som sidst, hvis jeg er gravid? Og kan det være min cyklus er blevet anderledes, så jeg slet ikke havde ægløsning i den periode, som jeg plejer?
Er der nogle derude, som har haft en MA, som vil fortælle lidt om, deres cyklusser efterfølgende og hvilke symptomer i havde ved graviditet nr 2? 
Anmeld
Citér