Hormonspiral - ændring i blødningerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. oktober 2019

Anonym trådstarter

Jeg håber der er nogen der ved noget om mig problem her 

jeg fik lagt en hormonspiral op i august sidste år. Derefter har jeg haft super regelmæssige menustrationer. 

Men nu har jeg ikke haft mens i 8-10 uger  jeg er super øm i maven under navlen, som om ar maven er mega oppustet og ‘fyldt’. Det minder mest om en murren/uro i maven.

Jeg har taget to graviditetstest, de er begge negative  men jeg kan alligevel ikke lade være med ar frygte at jeg er blevet gravid. 

Er der nogen der har prøvet at ændringen i blødnignsmønsteret er kommet så sent efter i har fået spiralen?

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2019

Annemette07

Anonym skriver:

Jeg håber der er nogen der ved noget om mig problem her 

jeg fik lagt en hormonspiral op i august sidste år. Derefter har jeg haft super regelmæssige menustrationer. 

Men nu har jeg ikke haft mens i 8-10 uger  jeg er super øm i maven under navlen, som om ar maven er mega oppustet og ‘fyldt’. Det minder mest om en murren/uro i maven.

Jeg har taget to graviditetstest, de er begge negative  men jeg kan alligevel ikke lade være med ar frygte at jeg er blevet gravid. 

Er der nogen der har prøvet at ændringen i blødnignsmønsteret er kommet så sent efter i har fået spiralen?

På forhånd tak 

Jeg havde kun mens ca. 1-2 gange om året med den første hormonspiral. Nu har jeg prøvet en anden hormonspiral og der har jeg indtil videre fået det tre gange siden jeg fik den i februar. Det er helt normalt at mens kan stoppe/mindskes en del på hormonspiral. Det er en af grundene til jeg elsker at have der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.