Puky løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
9 svar
5 synes godt om
26. oktober 2019

Baby2017

Hej!

Vi vil gerne give vores datter en puky løbecykel i julegave. Til den tid er hun knap 3 år. Lige nu er hun 87 cm. Hvilken størrelse skal vi købe for at hun får mest muligt ud af den og at den heller ikke er for stor? Har kigget lidt på den fra 2 år men er i tvivl om hun hurtigt vokser fra den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2019

AnoMor

Baby2017 skriver:

Hej!

Vi vil gerne give vores datter en puky løbecykel i julegave. Til den tid er hun knap 3 år. Lige nu er hun 87 cm. Hvilken størrelse skal vi købe for at hun får mest muligt ud af den og at den heller ikke er for stor? Har kigget lidt på den fra 2 år men er i tvivl om hun hurtigt vokser fra den

Jeg vil sige den bliver for lille. Da min søn var 3 år havde han den og den var for lille til ham og han var kun 83 cm. 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Babilooo

Du skal kigge meget på vægten.

jeg købte en tour de france cykel og den har været så god. Min søn gik over til rigtig cykel da han var 41/2 og 117 cm.

Du er velkommen til at skrive - jeg sælger den for 200kr. Fra ny koster den ca 450kr tror jeg 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Soonmom

https://www.barnetsverden.dk/lr-1l-kiwi-1?pa-partnerid=27899, vi ønsker denne til lillebror i julegave (han bliver 3 til februar), han storebror har samme model (han bliver 4 år til februar) og kan stadig sagtens passe den (den er helt ned, skal dog sættes lidt op snart) og lillebror kan også sagtens køre på den.

Vi valgte puky, da det efter min mening er den bedste løbecykel på marked også den vi har i vuggestue og børnehaverne  

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Baby2017

AnoMor skriver:

Jeg vil sige den bliver for lille. Da min søn var 3 år havde han den og den var for lille til ham og han var kun 83 cm. 

Fik han så en større model eller? Det er fordi vi ikke lige har nogle i nærheden der forhandler dem så vi vil gerne købe online  og har derfor ikke mulighed for at prøve 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi købte næste største af mærket puky (dem fra 3 år). Begge børn har brugt den fra de var to år. Den ene brugte den til han var knap 5 da han var længe om at turde cykle.

Så jeg ville mene at den I har kig på er for lille til dit barn. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Mortilah

Vores var 3 år og en måned, fik puky den store løbecykel med bremse, mener den hedder lr.  Brugte den en uge og kunne så cykle på en rigtig cykel. Vi valgte så at sælge løbecyklen da det jo gik fint med en rigtig cykel- men balancen blev lært via den.  

Anmeld Citér

27. oktober 2019

AnoMor

Baby2017 skriver:

Fik han så en større model eller? Det er fordi vi ikke lige har nogle i nærheden der forhandler dem så vi vil gerne købe online  og har derfor ikke mulighed for at prøve 

Nej det gjorde han ikke.  Da han voksede fra puky solgte jeg den bare også har han en af de der små cykler med lad. Men han er ikk interesseret i den

Anmeld Citér

27. oktober 2019

B&J

Baby2017 skriver:

Hej!

Da jeg skulle købe en skrev jeg ind til dem der solgte for at få råd og vejledning og den var perfekt sen de rådet os til at købe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.