Mavepine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
1 svar
2 synes godt om
26. oktober 2019

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Min datter på fem klager over ondt i maven. Det kommer pludseligt og uden grund. Hele morgen har alt været fint, men pludselig får hun ondt i maven. 

Hun trives og rr glad og intet taler for det er psykisk. Er der andre, der har prøvet det? Vi tager til lægen onsdag

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

Min datter på knap 6 har det sidste år eller halvandet sagt hun har haft ondt i maven, jævnligt. Det kommer også ud af det blå. Hun spiser normalt, har normal afføring og hun ligner ikke én der har ondt. Det gør ikke ondt når man trykker osv osv. Vi har været ved lægen med hende som ikke kan finde noget der skulle være galt, når hun opfører sig normalt.

Han sagde at børn i den alder kan få ondt i maven over mange ting, men at det ikke nødvendigvis er smerter, hvis det giver mening. Altså det kan lige så vel være hvis de glæder sig, er lidt kede af det, nervøse eller noget i den stil. 

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er det samme i jeres tilfælde, men det passer meget godt her. At hvis vi spørger lidt ind til det, så har hun været lidt spændt på at skulle på tur med børnehaven, om der nu var nogen at lege med, om hendes bedste ven var kommet hjem fra ferie osv.

Tilføjelse: hun har det ikke så ofte længere. Det fadede lidt ud efter vi var ved lægen faktisk... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.