Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
20 svar
1 synes godt om
25. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hvor ofte har I sex med jeres partner? Jeg tænker nok mest på jer, med børn og hverdag med madpakker og vasketøj i lange baner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2019

Perle1

Profilbillede for Perle1

1-2 gange om ugen, eller nok nærmere hver 10. dag

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Én gang dagligt ihvertfald, indimellem 2. Altså på alle de dage manden ikke er væk på forretningsrejse..  

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Perle1

Profilbillede for Perle1
Mortilah skriver:

Én gang dagligt ihvertfald, indimellem 2. Altså på alle de dage manden ikke er væk på forretningsrejse..  

Haha, hold da op.. Hvor vildt, det orker vi sgu ikke herhjemme  jeg synes  personligt at sex bliver kedeligt, når det er så ofte.

Anmeld Citér

25. oktober 2019

fehår

Profilbillede for fehår

Med to småbørn og en krop, der endnu ikke er helet efter sidste fødsel: 1-2 gange om måneden.

Ellers plejer det at være 2-3 om ugen.

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby

1-2 gange om måneden. For min skyld skulle det være hver anden dag sådan cirka, men min mand har desværre ikke samme libido. 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

JD

Profilbillede for JD

Vi har to små børn, men stadigvæk et rigtig godt sexliv. Så 2-3 gange om ugen bliver det i hvertfald til, og gerne med sexlegetøj, frækt tøj, stiletter osv 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Mortilah

Profilbillede for Mortilah
Perle1 skriver:

Haha, hold da op.. Hvor vildt, det orker vi sgu ikke herhjemme  jeg synes  personligt at sex bliver kedeligt, når det er så ofte.

Haha altså det er heller ikke altid jeg synes det er vildt spændene.. Men det betyder meget for min mand , så der går jeg gerne på kompromis

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Perle1

Profilbillede for Perle1
Mortilah skriver:

Haha altså det er heller ikke altid jeg synes det er vildt spændene.. Men det betyder meget for min mand , så der går jeg gerne på kompromis

Wauw han må være glad så 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vi har 2 børn, en på 4 år og en på 7 måneder. Vi har haft en lidt død periode efter fødslen af den lille, men min krop og lyst er begyndt tilbage. Vil tro vi og har sex 1-2 gange om ugen, nogle gange mere andre mindre. Min mand arbejder så også skiftende arbejdstider så nogle uger har vi ikke aftner sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.