Svamp eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej!

Et lidt pinligt emne for mig

Jeg er gravid i 14 uge og jeg er begyndt at lugte forneden, altså mit udflåd stinker! Det er sådan en overdøvende sød og sur lugt på samme tid. Jeg vasker nig med intim sæbe når jeg er i bad og skifter trusser dagligt, men selvom jeg lige har været i bad så går der en halv dag og så stinker det af h til i underbukserne og ud i bukserne. Jeg kan nogengange lugte det når jeg sidder på job og føler derfor at andre måske også kan. Jeg har ikke hverken kløe eller svie dernede. Er der nogen der har prøvet det og har nogle råd og kan det evt. Godt være svamp?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2019

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Miti's mama

Hvis det er svamp så klør det... og udflådet er ligesom hytteost. Lyder ikke umiddelbart til at være det. Prøv i stedet at kontakte din læge. God bedring. 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Æblegrød_dk

Stop med at vaske dig med intimsæben. Det ødelægger desværre kulturen dernede samt surhedsgraden, især når du er gravid. Skeden+skamlæber skal gerne have en bestemt ph-værdi og det roder intimsæben med. Gå over til at skylle med rent vand en gang imellem og så lade det passe sig selv og smid trusserne når du kommer hjem, og rend gerne med understellet frit. Jeg har selv haft den sur/søde lugt og fik forbud mod intimsæbe af lægen. Du kan selv tjekke for 'hytteost' med en meget ren finger. Hvis det ikke er det og det ikke klør, så giv kulturen ro dernede. Hilsen 10+6 , der konstant går rundt med numsen bar 'hurra fra manden' om aftenen. 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Jeg er gravid i 14 uge og jeg er begyndt at lugte forneden, altså mit udflåd stinker! Det er sådan en overdøvende sød og sur lugt på samme tid. Jeg vasker nig med intim sæbe når jeg er i bad og skifter trusser dagligt, men selvom jeg lige har været i bad så går der en halv dag og så stinker det af h til i underbukserne og ud i bukserne. Jeg kan nogengange lugte det når jeg sidder på job og føler derfor at andre måske også kan. Jeg har ikke hverken kløe eller svie dernede. Er der nogen der har prøvet det og har nogle råd og kan det evt. Godt være svamp?

Det kan være skede katar lugter det sådan fiske agtigt? 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Anonym trådstarter

Æblegrød_dk skriver:

Stop med at vaske dig med intimsæben. Det ødelægger desværre kulturen dernede samt surhedsgraden, især når du er gravid. Skeden+skamlæber skal gerne have en bestemt ph-værdi og det roder intimsæben med. Gå over til at skylle med rent vand en gang imellem og så lade det passe sig selv og smid trusserne når du kommer hjem, og rend gerne med understellet frit. Jeg har selv haft den sur/søde lugt og fik forbud mod intimsæbe af lægen. Du kan selv tjekke for 'hytteost' med en meget ren finger. Hvis det ikke er det og det ikke klør, så giv kulturen ro dernede. Hilsen 10+6 , der konstant går rundt med numsen bar 'hurra fra manden' om aftenen. 

Vil da helt klart stoppe med at bruge intimsæbe så. Har altid brugt det uden problemer ellers. Der er ikke hytteost eller kløe så ja det lyder nok mere som om ph værdien er i uorden. Jeg er virkelig dårlig til ikke at have trusser på, så det ved jeg ikke om jeg kan leve op til men starter med at droppe intim sæben

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være skede katar lugter det sådan fiske agtigt? 

Det synes jeg ikke umiddelbart. Men det er også først kommet her i graviditeten 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Jeg har det på samme måde.

Tror jeg går og små tisser lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.