ivf - kort vs lang behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

165 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2019

Anonym trådstarter

IVF behandling... Er I i kort eller lang behandling? Har I selv haft noget at skulle have sagt, i forhold til hvilken behandlingsform der er blevet valgt?

Jeg har et barn der er lavet vha IVF. Har for nylig været til samtale ved IVF Syd, der vil have mig på kort behandlingsform i stedet for lang, som jeg var sidst. Sidste gang fik jeg 29 æg ud, og det er selvfølgelig også alt for mange, men tanken om at skulle på kort behandling gør mig nervøs. Jeg kan læse mig til, at æggene ikke nødvendigvis er lige så gode ved kort protokol, som ved lang.

Samtidig synes jeg jo, at eftersom jeg selv skal betale for det, så burde jeg jo selv få lov til at vælge, hvilken behandlingsform jeg vil have 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2019

FraMalling

Profilbillede for FraMalling

Vores baby er lavet på 1. Forsøg i kort behandling. Man har ikke selv noget at sige, så vidt jeg ved. De ved hvad de laver held og lykke!

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Anonym trådstarter

FraMalling skriver:

Vores baby er lavet på 1. Forsøg i kort behandling. Man har ikke selv noget at sige, så vidt jeg ved. De ved hvad de laver held og lykke!

Også ved IVF Syd? Hvor mange æg fik du taget ud? Og har du flere tilbage i fryseren?

Anmeld Citér

25. oktober 2019

FraMalling

Profilbillede for FraMalling

Nej, det var i Horsens. Offentligt regi. Fik taget 10 ud, og 6 af dem var perfekte, så har 5 på frys

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Anonym

2 x kort IVF gravid i første forsøg begge gange.

Første gang 5 follikler, 3 æg, 1 befrugtet 

Anden gang 16 follikler 6, æg (de kunne ikke få dem i højre side pga en blokering), 2 befrugtede 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar!

jeg er stadig en anelse nervøs over den korte behandling, men jeg tror lige så meget det er på grund af det ukendte. Ringer og snakker med klinikken i næste uge �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.