Maven “svinder ind” samt gulligt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
4 svar
2 synes godt om
25. oktober 2019

Kito24

Hejsa :-)

Jeg er 16+3 uger henne i min graviditet, og oplevede her til morgen at min mave føltes anderledes. 
Normalt er babybulen relativ tydeligt nederst på maven om morgenen når jeg ligger ned (sikker også pga. den halvfyldte blære), men her til morgen synes jeg at den var svundet mere ind og mere bare føltes blævrende...?

Jeg er som sagt ret tidligt i graviditeten, og har derfor ikke mærket reelt liv endnu. Derfor bliver jeg en smule bekymret.

Samtidig oplevede jeg en lille ændring i mit udflåd da jeg stod op og gik på toilettet. (Sorry for følgende beskrivelse) Tørrede mig en enkelt gang og var efterladt med en ret stor og halv-tyk, gullig klat på papiret. Det virkede ikke ildelugtende og jeg har heller ingen andre gener.

Må se om det ændrer sig i løbet af dagen, men ville bare lige høre om I evt. havde oplevet det samme :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Kito24 skriver:

Hejsa :-)

Jeg er 16+3 uger henne i min graviditet, og oplevede her til morgen at min mave føltes anderledes. 
Normalt er babybulen relativ tydeligt nederst på maven om morgenen når jeg ligger ned (sikker også pga. den halvfyldte blære), men her til morgen synes jeg at den var svundet mere ind og mere bare føltes blævrende...?

Jeg er som sagt ret tidligt i graviditeten, og har derfor ikke mærket reelt liv endnu. Derfor bliver jeg en smule bekymret.

Samtidig oplevede jeg en lille ændring i mit udflåd da jeg stod op og gik på toilettet. (Sorry for følgende beskrivelse) Tørrede mig en enkelt gang og var efterladt med en ret stor og halv-tyk, gullig klat på papiret. Det virkede ikke ildelugtende og jeg har heller ingen andre gener.

Må se om det ændrer sig i løbet af dagen, men ville bare lige høre om I evt. havde oplevet det samme :-) 

Det samme skete for mig da jeg var i uge 16-17 stykker.

Maven forsvandt fra den ene dag til den anden og blev flad og "dej-agtig"

samtidig forsvandt næsten alle mine symptomer.

Snakkede med lægen om det og fik at vide at det var helt normalt.

Omkring uge 19-20 stykker dukkede alle symptomer op igen og maven begyndte at tage ordentlig form.

jeg er i uge 30+3 i dag med termin 31/12

Jeg tænker at det med udflåd sagtens kan være lidt af slimproppen, der er gået, den kan gå mange gange i løbet af graviditeten (jeg har selv set sport efter min 3-4 gange nu)

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Kito24

Tusinde tak, det er jeg glad for at høre 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Mælkebøtten1990

Jeg har lidt den samme fornemmelse, bliver lidt bekymret over at jeg ikke mærker mere. Vi er næsten præcis lige langt henne  

jeg har været ret forstoppet også, men det er aftaget. Men håber da at alt er okay 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Kito24

Har også selv været ret så forstoppet, men det er også så småt begyndt at aftage 

Håber da også alt er okay. Overvejer lidt en tryghedscanning, eftersom min næste scan først er om en måned, men ved ikke om jeg bare skal være tålmodig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.