Hejsa.
Det er godt nok nogle år siden jeg har været her sidst, men i plejer at komme med gode råd.
Sagen er at jeg har to drenge der lige er blevet 4 og 6 år og fundet en ny kæreste
Så langt så godt, min kæreste har ikke nogen børn, da vi møder hinanden, har vi snakken om børn, jeg fortæller at jeg har to drenge og ikke regner med at skulle have flere, også pga min alder, er lige fyldt 37.
Han fortæller at han før har forsøgt at få børn med en eks men det lykkedes ikke pga hans meget nedsatte sædkvalitet, han siger at han har affundet sig med at han ikke får børn, derfor er han glad for at have fundet mig nu jeg har børn i forvejen.
Surprice nu indrømmer han så at han ikke har opgivet tanken om et barn endnu
og går og prikker til mig om en 3èr og nøj hvor er jeg dog i tvivl.
Synes beslutning om barn 1 og 2 var nem, men nu er det bare ikke så lige til længere.
Kan virkelig godt forstå at han gerne vil have et forsøg til at blive far og ville hellere end gerne opfylde det ønske, men de praktiske spørgsmål fylder rigtig meget i mit hoved.
Og nu griner i nok lidt når i læser dette, men det er faktisk bilproblemet der fylder rigtig meget på det økonomiske plan, selv om vi også skal have en større bolig hvis det er, men det tænker jeg at det kommer der nok en løsning på.
Vi bor på landet og to biler er en nødvendighed, jeg har en ældre Skoda Fabia og tre børn bagi bliver umulig, er der nogen af jer der har et bud på en bil til under 60.000kr der er fornuftig?
Et andet spørgsmål er hvordan det er at starte forfra i min alder, min mindste har lige smidt bleen, tanken om at starte op igen virker lidt underlig på mig.
Min kæreste har som sagt dårlig sædkvalitet, han har dog tidligere været i Odense hvor de havde sagt at der var mulighed for at udtage sædsæller fra ham og forsøge at få befrugtet et æg som så skal lægges op.
Jeg har det lidt mærkeligt ved tanken om, kunstig befrugtning, da jeg jo har to børn og har været gravid 4 gange af naturlig vej som man kan sige, så en tanke er om det vil blive frygtelig svært for ham hvis det ikke lykkedes.
Endnu en ting er jo at vi har tiden imod os (37-38) det er fakta.
Hvad har i erfaringer?