Oh, de forbandede tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2008

Astrid P

Smilla har så ondt, og det der gel vi har købt virker ikke rigtigt. Jeg tror hun får suttet det væk inden det når at virke. Så er det jeg lige vil høre om det ikke er okay at give hende en numse-panodil? Jeg har endnu ikke prøvet at give hende dem, men har en pakke ude i skabet. Det er simpelthen så synd for hende, hun kan overhovedet ikke finde ro. Hun er vildt træt og falder også i søvn, men vågner så med et vræl fordi hun har ondt... Hvad siger I, tøser - kan jeg give hende en pille selvom jeg ikke har snakket med lægen som der står man skal?

KH Astrid som bare er TRAAAT af de der store pløkker der skal ud gennem gummerne på min lille pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2008

ivfmarie

skynd dig at gi hende en pille!!
Jeg har brugt panodiler når når Freja har haft ondt for tænder - og det er ok siger min læge.
Jeg håber en bette pille kan give jer nattero!

Marie

Anmeld

12. april 2008

Astrid P

Tak for hurtigt svar, Marie. Nu fik faderen selvfølgelig lige madammen til at falde til ro, men hvis hun vågner og piver igen så får hun en pille lige i rumpetten!

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

har du set miiikros ide om at smaske sutten ind i munden det sekund du har brugt salven...det skal testes her i morgen...men jeg tror nu også en panodil er ok i den her situation

Anmeld

12. april 2008

Astrid P

Smilla gider desværre ikke at bruge sut, det lyder ellers som en fremragende ide... Men der er stadig ro derindefra, så forhåbentlig er det værste overstået!

Anmeld

13. april 2008

Loggidut

hvad så....hvordan gik natten?

Anmeld

13. april 2008

Astrid P

Tak, Loggi - den gik udmærket! Hun sov til kl 02.30 hvor hun fik en flaske og så vågnede hun kl 5.30 og fik en tør ble. Derefter besluttede hun sig heldigvis for at sove indtil kl. 8.30! Det var heldigt nok, Anders og jeg sad nemlig oppe det halve af natten for at lave bordplan til vores bryllupsfester... Sikken et puslespil!
Tak for omtanken, søde Loggi (H)
KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.