Psykisk syge søster ødelægger familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober 2019

Anonym trådstarter

Øv, altså hvor er det hårdt at ha en psykisk syge i familie der ikke vild tage imod hjælp (eller har svært ved at forstår det )

Hun fuldstændig ødelægger vores mor  skriger ad hende dagen lang, og jeg har slået hånden af hende jeg kunne ikke holde ud hendes "spil" blandet fordi jeg ikke vilde på min 30 års fødselsdag køre 4 timer og hente hende var jeg alt under solen (og nej jeg holdt ikke fødselsdag på min fødselsdag, fordi det var på en hverdag og jeg første fik fri kl 16)

Det hjælper ikke på det at hun er over 20 år, og 180 cm og meget store pige. Så når hun bliver vred er alle bange

- Vores mor har 100% svigtet hende, det har hun alle sine børn, men vi alle er voksne nu, den yngste er 23 år, og vi er nød til at komme videre. 

Jeg ved næsten ikke hvad min mor skal gøre hun spiller vores forældre ud imod hinanden, alle kan se det undtagen  dem  

Det har fået lidt undervisning i det, men de ser det ikke, så de skændes meget også. 

Hun ødelægger det for os alle og alle dem hun har omkring hende gider hende ikke fordi hun lyver hele tiden hvad skal man gøre? hvad kan vi gøre? så hun ikke ødelægger familie fuldstændig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2019

Panda2018

Profilbillede for Panda2018

Jeg fandt det her på borger.dk

https://www.borger.dk/sundhed-og-sygdom/Psykiske-problemer/Paaroerende-til-person-med-psykisk-lidelse

Der er jo ikke tvivle om at din søster har brug for hjælp men i som famille skal også huske at pas på jer selv

Anmeld Citér

24. oktober 2019

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Smil og du får et smil tilbage

Den eneste der kan gøre noget er din mor selv hun skal selv sige fra eller søge hjælp

men det er hårdt og det ødelægger en masse og psykisk er det bare ned af bakke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.