Job hos detail?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2019

Anonym trådstarter

Når man arbejder indenfor detail. Fx bestseller eller andre lignende firmaer, så forventer de vel at man går i deres tøj HVER dag ikke? Hvordan kan man nå at skaffe en helt garderobe til jobopstart og forventer de man altid har det nyeste nye på og ikke en model fra sidste år? Nogen med viden eller erfaring? 

og får en procenter? Evt. hvor meget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

Jeg kender én der har arbejdet i Vero Moda. Hun skulle gå i deres tøj hver dag. Det måtte ikke være noget der ikke var i butikken, dvs blev det sidste solgt, mens hun var der, skulle hun skifte (om de er så rigide i alle butikker ved jeg dog ikke).

Man får personalerabat, hvor meget ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Jeg kender én der har arbejdet i Vero Moda. Hun skulle gå i deres tøj hver dag. Det måtte ikke være noget der ikke var i butikken, dvs blev det sidste solgt, mens hun var der, skulle hun skifte (om de er så rigide i alle butikker ved jeg dog ikke).

Man får personalerabat, hvor meget ved jeg ikke. 

Nu tænkte jeg også på fx kontor ikke kun i butikkerne.  Og tusinde tak for svar 

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue
Anonym skriver:

Nu tænkte jeg også på fx kontor ikke kun i butikkerne.  Og tusinde tak for svar 

Nårh det var fordi du skrev detail. Så er det jo butik 

Mon dog du skal have tøjet på på kontor... Der er jo ingen kunder at reklamere for, som der er i butikkerne,men dét ved jeg desværre ikke. 

Anmeld Citér

23. oktober 2019

1518

Profilbillede for 1518

Mange steder får man en medarbejder-håndbog udleveret, når man bliver ansat. Deri kan man læse om rigtig mange ting, bl.a. krav til påklædning. Alternativ kan man jo spørge, når man er til samtale? Det signalerer jo, at man virkelig har tænkt over tingene. 

Anmeld Citér

23. oktober 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Det er meget forskelligt fra sted til sted. Nogle firmaer er mega snerpede med det og andre går ikke op i det. 

det er blot at spørger til jobsamtalen 

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Anonym

På kontoret plejer Bestseller ikke at være så strikse. De ser gerne at man går pænt klædt, meget gerne i brands under virksomheden. men så vidt jeg husker er det ikke et krav.

Ofte ender det med at man efter et par år KUN har tøj fra Bestseller i sin garderobe - netop pga personalerabatten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.