Hej de damer (og herre)
Jeg er af personlige årsager nødt til at opsige min elevkontrakt, efter en måneds ansættelses. (kæmper med angst og depression som pt er forværret).
Men nu er mit problem at jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få det sagt til min chef på en pæn og respektfuld måde. Føler virkelig ikke jeg kan være det bekendt eftersom jeg er deres første elev inden for mit område, og de tog mig ind pga de kender min mand.
Jeg har været indlagt på psykiatrisk akutafdelingen et par gang i løbet af den sidste måned pga min angst. Pt er energien slet ikke tilstede og føler heller ikke jeg kan være bekendt over for firmaet at blive sygemeldt allerede. Så heller lade dem få mulighed for at ansætte en anden i mit sted tænker jeg.
Men igen mit spørgsmål er, hvordan gør jeg det her på den bedste måde? Tænker jeg vil aflevere opsigelsen på papir, men selvom jeg ikke ifølge loven skal give en begrundelse så synes jeg jeg skylder dem en. Hvad tænker I?
Håber der ovenstående giver mening, har lidt svært ved at tænke sammenhængende pt.
Anmeld
Citér