Hvornår mærket i symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid

Hvornår oplevet i få symptomer på graviditet?  Og hvilke havde i? 

Jeg har først testdag på lørdag men allerede nu har jeg voldsom murren i underlivet en smule ømme bryster og så føler jeg mig allerede træt - men kan det virkelig passe hvis nu man er gravid at det kan komme allerede med de symptomer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Lykkeligmoraltid skriver:

Jeg har først testdag på lørdag men allerede nu har jeg voldsom murren i underlivet en smule ømme bryster og så føler jeg mig allerede træt - men kan det virkelig passe hvis nu man er gravid at det kan komme allerede med de symptomer? 

Det eneste jeg oplevede var træthed og det forfulgte mig til uge 13 ca 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Stinna Gundlund skriver:

Det eneste jeg oplevede var træthed og det forfulgte mig til uge 13 ca 

Altså 1 uge før test dag 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

B&J

Ikke andet ind jeg kom til at støde mit bryst ind i et stativ også gjorde det møg ondt

ja og det var det hele min graviditet 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

AnoMor

Lykkeligmoraltid skriver:

Aldrig 

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Tinstin

2. gang jeg var gravid mærkede jeg det allerede inden, jeg kunne tage en positiv test, fordi jeg kendte følelsen.
Jeg havde sådan en særlig murren i underlivet, så jeg købte en test og testede. Den viste negativ, men det fortsatte og så tog jeg en ny test et par dage efter, som viste svagt positiv og yderligere nogle dage efter var der to meget tydelige streger.

Første gang var jeg 6 uger henne, inden jeg testede. Jeg husker ikke helt, hvor langt jeg var henne 2. gang. Måske 3 uger? I hvert fald tidligt! Mærkede det næsten med det samme...

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Tinstin skriver:

2. gang jeg var gravid mærkede jeg det allerede inden, jeg kunne tage en positiv test, fordi jeg kendte følelsen.
Jeg havde sådan en særlig murren i underlivet, så jeg købte en test og testede. Den viste negativ, men det fortsatte og så tog jeg en ny test et par dage efter, som viste svagt positiv og yderligere nogle dage efter var der to meget tydelige streger.

Første gang var jeg 6 uger henne, inden jeg testede. Jeg husker ikke helt, hvor langt jeg var henne 2. gang. Måske 3 uger? I hvert fald tidligt! Mærkede det næsten med det samme...

Okay jeg tog en test imorges men den var bragende negativ men det er den der murren i underlivet jeg har og kan genkende efter jeg har født 2 børn kender man bare de der tegn men måske man også bare kører sig selv alt for meget op 

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Tinstin

Ja, jeg tog jo også min negative test, men da symptomerne fortsatte, måtte jeg jo prøve igen efter en uges tid, hvor der så kom en svag, men umiskendeligt positiv, streg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.