Fr. Hansen skriver:
Og grunden til at jeg fortalte familie og venner om det med det samme, var fordi jeg simpelthen ikke kunne lade vær, men også fordi det ville blive nemmere for mig, hvis det blev en abort. Så havde jeg dem at snakke med.
Det har derudover også hjulpet mig, at tænke på hvor normalt det er. Der er altså ikke noget galt med mig! Og det gode ved at snakke med sine veninder om det, er at nogle af dem, helt sikkert også kommer til at opleve det. På den måde kan man også hjælpe dem med at vide, at det er helt normalt.
når ja, så vil jeg altså også hellere have en abort frem for et meget handicappet barn, som måske ikke ville overleve resten af graviditeten.
Jeg fik forresten min menstruation igen efter ca 5-6 uger efter aborten
Du har så evig ret, jeg har dog ikke fortalt nogle om graviditeten det efter min SA i maj, for vi ville vente til NF, syntes virkelig det var svært at dele min sorg med mine veninder og vores familie. Efter dette forløb har jeg dog snakke med nogle tætte veninder og min mor for ikke at stå alene med det hele. Har fået stikpiller i dag, så håber snart det hele er overstået og forløber som det skal 
det hjalp lidt, at lægen på sygehuset sagde at der er 15-20% chance for abort de første 12 uger og risikoen er “ligeglad” med om man lige har ramt de 20% den starter forfra hvergang, så selvom jeg havde mistet 2 gange i streg, så mente han på ingen det var bekymrende, vi havde bare været super uheldige.... syntes dog sådanne en missed abortion er meget hård, især det at den har været død derinde i 2 uger inden det blev opdaget, er dog glad for jeg valgt at få tjekket op på det, eftersom min mavefornemmelse fortalte mig noget var galt, istedet for at vente til NF... håber min cyklus bliver sig selv igen hurtigt som din!
Men du har ret, er da også enormt lettet over at vi så let bliver gravide, håber bare 3 gang er lykkens gang og den bliver derinde!!
Ps. Krydser for du er gravid igen!!!!
Anmeld
Citér