Menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2019

JD

Glade aften hilsner 

Jeg har i sidste måned endelig fået min menstruation, helt som den plejer at være. Den kom 9 måneder efter fødsel. Jeg må indrømme at jeg blev rigtig glad for at være tilbage på "det røde spor" igen .

For 3 dage siden skulle jeg have haft min menstruation igen, to dage inden forventet menstruationsdag får jeg menstruationssmerter og brun udflåd. Det varer i to dage, og så sker der ellers intet efterfølgende. 

Jeg har kobberspiral, har tjekket, og den sidder der endnu, har også testet (på menstruationsdagen) , og den var negativ. Føler mig heller ikke gravid, så er helt sikker på, at det ikke kan være det.

SÅ, andre som har oplevet at få menstruation efter fødsel, og den så ikke kommer igen den/de næste gange? 

Det er barn nummer to jeg har fået, og det var slet ikke sådan med den første. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tror ikke du kan regne med at din cyklus er 100% "tilbage" før du har haft 2-3 måneder med blødninger med regelmæssige mellemrum  

Anmeld Citér

19. oktober 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Åh ja.. Jeg har haft 4-5 menstruationer vist nok, og den er stadig ikke regelmæssig.. Den kan godt være en uges tid forsinket 

Anmeld Citér

19. oktober 2019

JD

Unicorn1 skriver:

Åh ja.. Jeg har haft 4-5 menstruationer vist nok, og den er stadig ikke regelmæssig.. Den kan godt være en uges tid forsinket 

Øv øv øv 

Det er bare så upraktisk. Jeg har et arbejde hvor toiletter ikke altid er tilgængelige, så har virkelig brug for at det er regelmæssigt, så jeg kan planlægge min dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.