Gætte køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad køn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

402 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2019

Mizoza

Profilbillede for Mizoza

Hej! 
jeg har lige været til NF i onsdags hvor jeg var 12+6. I min terminsgruppe på fb sætter de andre kommende mødre hele tiden billeder ind af deres scanninger, hvor folk skal gætte på kønnet. Det gider jeg altså ikke, da jeg gerne vil holde mig forholdsvis anonym og bare følge med på sidelinjen.

derfor vil jeg spørge jer herinde, om i har et bud? Jeg  Ved Godt at det er lidt tidligt endnu, men det er da lidt sjovt at gætte og se hvem der har ret. Jeg har selv mit bud på hvad det er, men det holder jeg for mig selv 

jeg skal til kønsscanning på lørdag d. 26. så jeg skal nok vende tilbage med et svar, så vi kan se hvem der fik ret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2019

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Mizoza skriver:

Hej! 
jeg har lige været til NF i onsdags hvor jeg var 12+6. I min terminsgruppe på fb sætter de andre kommende mødre hele tiden billeder ind af deres scanninger, hvor folk skal gætte på kønnet. Det gider jeg altså ikke, da jeg gerne vil holde mig forholdsvis anonym og bare følge med på sidelinjen.

derfor vil jeg spørge jer herinde, om i har et bud? Jeg  Ved Godt at det er lidt tidligt endnu, men det er da lidt sjovt at gætte og se hvem der har ret. Jeg har selv mit bud på hvad det er, men det holder jeg for mig selv 

jeg skal til kønsscanning på lørdag d. 26. så jeg skal nok vende tilbage med et svar, så vi kan se hvem der fik ret 

tror det er en pige 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Mizoza

Profilbillede for Mizoza
esioul skriver:

tror det er en pige 

Hihi, det bliver spændende at finde ud af. Min kæreste håber på en dreng, men lad os nu se. Jeg er glad så længe bebs er sund og rask 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

StjerneFrø

Profilbillede for StjerneFrø

Jeg tror det er en lille pige!

Hvis du er den rigtigt nysgerrige type, så læg billedet op på ingender.com - de er virkelig dygtige og så er det anonymt 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Mizoza

Profilbillede for Mizoza
StjerneFrø skriver:

Jeg tror det er en lille pige!

Hvis du er den rigtigt nysgerrige type, så læg billedet op på ingender.com - de er virkelig dygtige og så er det anonymt 

Tusind tak, det vil jeg gøre. Jeg er MEGA nysgerrig 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

BG17

Profilbillede for BG17

Mit gæt er også en pige 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Mizoza

Profilbillede for Mizoza

Det var søreme en lille babypige, der gemmer sig inde i mavsen ����

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mizoza skriver:

Det var søreme en lille babypige, der gemmer sig inde i mavsen ����

Jeg var lige ved at svare jeg tror det er en pige, men væn jer nu ikke for meget til tanken om ét køn.

Min venindes bror og svigerinde fik at vide det var en dreng inde i maven, i uge 20+, så værelset blev indrettet derefter med blåt sengetøj, biler osv. men da hun fødte for en lille måneds tid siden, så var det en skønhed af en pige der kom ud. 

Anmeld Citér

24. november 2019

Mizoza

Profilbillede for Mizoza
Ms.Momo skriver:

Jeg var lige ved at svare jeg tror det er en pige, men væn jer nu ikke for meget til tanken om ét køn.

Min venindes bror og svigerinde fik at vide det var en dreng inde i maven, i uge 20+, så værelset blev indrettet derefter med blåt sengetøj, biler osv. men da hun fødte for en lille måneds tid siden, så var det en skønhed af en pige der kom ud. 

Har godt tænkt tanken. Men det eneste jeg har hørt om er, drenge På scanning og piger der kom ud. Ikke omvendt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.