Smide bleen - er det en god ide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
8 svar
16 synes godt om
18. oktober 2019

AnoMor

Min søn er ved at smide bleen. Han har ikk brugt ble hele efterårs ferien hos sin far, kun på ture og så om natten og har kun haft få uheld. Han har både tisset og lavet stort på potten op til flere gange. Så det tyder på han har meget godt styr på det allerede. 

Min får jeg han så hjem i dag og har længe tænkt at ville lave et belønningsskema til ham. Men er der dumt nu når far ikk har kørt med det? 

Hvad tænker i?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2019

serinasmor

AnoMor skriver:

Min søn er ved at smide bleen. Han har ikk brugt ble hele efterårs ferien hos sin far, kun på ture og så om natten og har kun haft få uheld. Han har både tisset og lavet stort på potten op til flere gange. Så det tyder på han har meget godt styr på det allerede. 

Min får jeg han så hjem i dag og har længe tænkt at ville lave et belønningsskema til ham. Men er der dumt nu når far ikk har kørt med det? 

Hvad tænker i?  

Jeg ved at belønningsskemaer kan være en god ide  

Men jeg ville ikke gøre det, når der ikke er hos far ... 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Soonmom

Hvad skulle grunden være til at indføre det nu, hvis han har fanget pointen i at gå på toilettet? 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Hvad tænker i?  

At hvorfor, hvis han gør det hos far uden? Han kan vel også blive forvirret.. hos mor får jeg belønning, hvorfor får jeg det så ikke hos far? 

Ingen grund til at ændre på noget der går godt. Så hør hvordan far har gjort det, og fortsæt på den måde.

Anmeld Citér

18. oktober 2019

AnoMor

Soonmom skriver:

Hvad skulle grunden være til at indføre det nu, hvis han har fanget pointen i at gå på toilettet? 

Hmm godt spørgsmål  

altså han er jo ikk helt blefri. Det er stadig kun en uge han har været uden. 

Tror måske bare jeg altid har haft tanken om skemaet og synes det er en sød ide. Så har måske bare svært ved at slippe den.  

Anmeld Citér

18. oktober 2019

AnoMor

BAE skriver:

At hvorfor, hvis han gør det hos far uden? Han kan vel også blive forvirret.. hos mor får jeg belønning, hvorfor får jeg det så ikke hos far? 

Ingen grund til at ændre på noget der går godt. Så hør hvordan far har gjort det, og fortsæt på den måde.

Det er også min tanke med forvirringen. Men samtidig. Så er der mange ting vi gør forskelligt som ikke forvirrer ham 

ved godt hvordan far har gjort. Vi har et godt samarbejde og fortæller altid hinanden ting 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AnoMor skriver:

Hvad tænker i?  

Der er ingen grund til at starte noget nyt når det jo går godt. Jeg ville fortsætte som far så skal din søn heller ikke forholde sig til noget nyt.

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Missyou

Enig med de andre. Ingen grund til at forvirre ham med det når det allerede går godt. Det er dit behov, ikke barnets. 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

AnoMor

Tak for jeres meninger. Jeg har valgt at lytte til jer og bruger ikke skema. Vi har nu været hjemme i snart 4 timer og ingen ble, ingen uheld og tis i toilettet 

mor er stolt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.