Spiral gør ondt ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2019

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål til jer med spiral.. 

Har I nogensinde prøvet, at det gør ondt, når manden tager jer i doggystyle efter I fik spiralen? 

Hver gang min kæreste gør det, så er jeg helt sikker på, at han rammer spiralen, og jeg får mega ondt.. Og har ondt i underlivet flere dage efter.. 

Spiralen sidder helt rigtigt, og min kæreste har "kun" 13-14 cm, så han er jo ikke overdrevet stor, men rammer alligevel spiralen.. 

Hvordan kan det lade sig gøre? Og andre der har prøvet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2019

Anonym

Jep! Præcis det samme her. Men faktisk var det altid, hvis han “lagde kræfter i”. 

Smerten varierede fra mindre niv til skarpe jag. De skarpe jag var ved doggystyle. Så det ville jeg helst ikke. 

Det forsvandt, da jeg fik taget spiralen ud. Det var en hormonspiral. Min sexlyst kom også markant igen, da den blev taget ud. 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Anonym

Jeg havde præcis samme oplevelse , jeg havde mindre sexlyst, smerter ved samleje og en del smerter ved menstruation, så jeg nogengange blev bange for graviditet udenfor livmoderen. Derudover kunne jeg ikke holde så meget væske i blæren, skulle altid tisse. 

Da min spiral skulle ud, var det et detektivarbejde,  da snoren var forsvundet og de måtte grave den ud. Jeg behøver nok ikke sige,  at det var en grim oplevelse .

Derfor blev min mand steriliseret,  da vi var færdige med at få børn.

Anmeld Citér

19. oktober 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jep! Præcis det samme her. Men faktisk var det altid, hvis han “lagde kræfter i”. 

Smerten varierede fra mindre niv til skarpe jag. De skarpe jag var ved doggystyle. Så det ville jeg helst ikke. 

Det forsvandt, da jeg fik taget spiralen ud. Det var en hormonspiral. Min sexlyst kom også markant igen, da den blev taget ud. 

Åh hvor er det dog træls, at det skal gøre så ondt.. Troede faktisk, at det var umulig for manden at nå spiralen (går ud fra, at det er det, der sker)

Anmeld Citér

19. oktober 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde præcis samme oplevelse , jeg havde mindre sexlyst, smerter ved samleje og en del smerter ved menstruation, så jeg nogengange blev bange for graviditet udenfor livmoderen. Derudover kunne jeg ikke holde så meget væske i blæren, skulle altid tisse. 

Da min spiral skulle ud, var det et detektivarbejde,  da snoren var forsvundet og de måtte grave den ud. Jeg behøver nok ikke sige,  at det var en grim oplevelse .

Derfor blev min mand steriliseret,  da vi var færdige med at få børn.

Hvad var det for en spiral? Min er en kobber, og jeg synes også, at min blære er blevet mere slap det sidste stykke tid.. Har bare ikke tænkt på, om det kunne være spiralen..

Yikes det lyder ikke rart 

Anmeld Citér

19. oktober 2019

Anonym

Hvad var det for en spiral? Min er en kobber, og jeg synes også, at min blære er blevet mere slap det sidste stykke tid.. Har bare ikke tænkt på, om det kunne være spiralen..

Yikes det lyder ikke rart 

Det var en kobber spiral. 

Det føltes som om, at jeg kun kunne holde ganske lidt væske ad gangen i blæren. Jeg var lykkelig for at slippe for den bivirkning!

Det var rædselsfuldt, et mareridt. Jeg lå ned og besvimede af smerte. Men jeg var så lykkelig, da den var ude!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.