Erfaringer med Krabi Thailand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2019

Loa

Nogen som har været der, som vil dele oplevelser, plusser og minusser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg har været der med min mand, inden vi fik børn. Jeg fik desværre mega influenza på vej derned (vi havde haft en uge i Bangkok inden vi fløj derned), så jeg tilbragte halvdelen af tiden i sengen på vores hotelværelse med høj feber.  Det var dog et meget smukt sted! Vi valgte Krabi, fordi at det skulle være knap så fuld af turister som andre steder, men man skal være forberedt på at turismen stadig fylder meget. Vi var også på maya beach (som vist er lukket for besøgende nu?), men der var så chokerende mange mennesker på sådan en lille strand, at det blev lidt for meget. Sejlturene i speedbåd kan desuden være ret voldsomme, hvis man lider af søsyge. Hvis man skal på ø-hop, kan man også tage en færge (f.eks. til koh phi phi hvor vi også var forbi). Naturen er helt vanvittig smuk dernede. Den var helt sikkert det største plus for os! Mængden af turister var det største minus.  

Anmeld Citér

17. oktober 2019

M O R til J Vega

Loa skriver:

Nogen som har været der, som vil dele oplevelser, plusser og minusser 

Vi skal afsted 15 dage til januar for første gang, med noget familie (de har dog været i Thailand mange gange) 

Så ingen erfaring - men har ladet mig høre, at krabi er et af de “dyrere” mere luksus og flottere steder i Thailand.

har hørt mange sige en gang til Thailand og du vil ikke rejse til andre steder. 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

Loa

M O R til J Vega skriver:

Vi skal afsted 15 dage til januar for første gang, med noget familie (de har dog været i Thailand mange gange) 

Så ingen erfaring - men har ladet mig høre, at krabi er et af de “dyrere” mere luksus og flottere steder i Thailand.

har hørt mange sige en gang til Thailand og du vil ikke rejse til andre steder. 

Uh luksus.

Vi har været i Bangkok og Koh Samui, men denne gang er det med børn, og jeg har ingen fornemmelse for, hvor “børnevenligt” det er.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.