Hvornår forsvandt jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2019

Anonym trådstarter

hej, 

jeg er gravid 8+1 og mine symptomer er nærmest forsvundet. Har haft ømme bryster og uren hud og det er begge aftaget, føler mig egentlig kun træt nu. 

Mer det normalt eller bør jeg være bekymret?? Er meget bekymret og googler jeg, står der jo alverdens skræk historier og advarsler 

Det bør nævnes at jeg i sidste uge har set den med hjerteblink. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2019

Christabelle

Det er helt normalt at symptomerne kommer og går. Det er lige så normalt at have alle symptomer på én gang eller slet ingen symptomer

Min første graviditet var en graviditet helt uden symptomer; ingen kvalme, ømhed eller noget som helst. Anden graviditet var liiidt anderledes. Kvalme til uge 20, halsbrand fra start og bækkenløsning. 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Christabelle

Og prøv om du kan lade være at Google symptomer eller mangel på samme. Du bliver bare unødigt bekymret  

Anmeld Citér

17. oktober 2019

esioul

Anonym skriver:

hej, 

jeg er gravid 8+1 og mine symptomer er nærmest forsvundet. Har haft ømme bryster og uren hud og det er begge aftaget, føler mig egentlig kun træt nu. 

Mer det normalt eller bør jeg være bekymret?? Er meget bekymret og googler jeg, står der jo alverdens skræk historier og advarsler 

Hos mig svingede det meget.  Jeg vågnede også nogle dage og så mærkede jeg ikke det vilde. Men det vendte tilbage igen

Anmeld Citér

17. oktober 2019

AnoMor

Anonym skriver:

hej, 

Nej du skal ikke være bekymret. Symptomer kommer og går gennem hele graviditeten. 

Jeg havde slet ingen symptomer på noget tidspunkt udover en voksende mave og udebleven menstruation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.